3D model mostů zobrazuje mosty na území města Brna v jednoduché podobě ploch ve 3D. Model mostů vznikl v roce 2017 metodou stereofotogrammetrie z leteckých měřických snímků z března 2017. Přesnost zjištění výšky a souřadnic metodou stereofotogrammetrie je odhadována do 20 cm.Model je ke stažení v několika formátech:DGN (SJTSK)DWG (SJTSK)SHP (SJTSK)
English description below. Dopravní intenzity pěších a cyklistů z každoroční květnové akce "Do práce na kole" pořádané spolkem Automat. Data zahrnují atributy o počtech průjezdů v jednotlivých úsecích cestní sítě, a to v letech 2021 až 2023. Data zahrnují počty pěších i cyklistů (cyklisté tvoří 95 % celého souboru). Data byla upravena s použitím cestní sítě Open Street Map.Data jsou aktualizována 1x ročně. Souřadnicový systém: GCS WGS84.Z důvodu změny metodiky jsou data z let 2018 až 2022 v samostatné datové sadě. Traffic movements of cyclists and pedestrians from the "Bike to work" event provided by Automat company. Data is collected on May each year. Dataset includes attributes: count of cyclists per each section of road from 2021 to 2023 and overall amount. Data was enhanced using Open Street Map. Data is updated once a year. Coordinates system: GCS WGS84.Data created by older methodology from years 2018 – 2022 are available in separate dataset.
Datová sada s prostorovou lokalizací autobusových linek využívaných pro Veřejnou dopravu Královéhradeckého kraje (VDKHK). Nejsou zde obsaženy linky MHD a ty, které nejsou součástí dopravy v kompetenci kraje. Zdrojem dat je Odbor dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu Královéhradeckého kraje.
Autobusové zastávky Integrovaného dopravního systému IDOL na území Liberckého kraje
správa Integrovaného dopravního systému Libereckého kraje IDOL v rámci samostatné působnosti kraje
Datová sada s prostorovou lokalizací autobusových zastávek v rámci Veřejné dopravy Královéhradeckého kraje (VDKHK). Nejsou zde obsaženy zastávky MHD. Zdrojem dat je Odbor dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu Královéhradeckého kraje.
English description below. Data z veřejně dostupných parkovacích ploch v Brně. Aktualizace datové sady probíhá každých 5 minut a zobrazují základní atributy o počtu volných míst, kapacitě. Bližší popis obsažených atributů je uveden zde. Data s historickými záznamy rok zpětně jsou dostupná na vyžádání: data@brno.cz. Souřadnicový systém: GCS WGS84.The data of publicly available car parks in Brno. The dataset is updated every 5 minutes and contains attributes about the number of available spaces, capacity. A more detailed description of the included attributes can be found here. Historical data up to year old are avaliable per request : data@brno.cz. Coordinate system: GCS WGS84.
Odjezdy ze zastávek za Ústecký kraj z JDF souborů. Poskytovatel dat je CIS. Metoda vrací seznam požadovaného počtu budoucích odjezdů (maximálně 50 během následujících 3 hodin) ze zvolené zastávky (uzlu) a sloupku.
Zastávky zpracované z JDF souborů za Ústecký kraj. Poskytovatel dat CIS. Metoda vrací seznam zastávek, skládající se z kombinace uzel/sloupek. Volitelným parametrem "carrier" lze získat zastávky pouze pro konkrétního dopravce. dpmd - DP města Děčína, dpchj - DP města Chomutova a Jirkova, dpmul - DP města Ústí na Labem
Statistika průjezdu cyklistů v Bílé Hoře- 15 minutový interval měření
Statistika průjezdu cyklistů v Koterově - 15 minutový interval měření
Statistika průjezdu cyklistů u Papírenské lávky - 15 minutový interval měření
Statistika průjezdu cyklistů v sadech Pětatřicátníků - 15 minutový interval měření
Statistika průjezdu cyklistů na trase Skvrňany - Vejprnice - 15 minutový interval měření
Statistika průjezdu cyklistů v ulici U Prazdroje - 15 minutový interval měření
Datová sada obsahující bodově znázorněné cykloboxy. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
English description below. Data zobrazují intenzity cyklistů a chodců na strategicky umístěných cyklodetektorech v rámci města Brna. Aktualizace probíhá každou hodinu. Data jsou vždy hodinovým souhrnem za dané časové období. Konec časového intervalu je uveden v atributu EndOfInterval, kdy uvedená hodina značí koncovou hodinu období za kterou jsou data sesbíraná. Detektory Kounicova A, Kounicova B, Lidicka A, Lidicka B, Nové sady A, Nové sady B zaznamenávají jenom atribut SecondDirection.Cyclists. Ostatní atributy u těchto detektorů mají zapsanou statickou 0.Bližší popis obsažených atributů je uveden zde. Historická data stará maximálně rok, najdete zde.The data show the intensities of cyclists and pedestrians at strategically located cycling detectors within the city of Brno. The data is updated hourly and is always an hourly summary for a given time period. The end of the time interval is indicated in the EndOfInterval attribute, where the hour indicated marks the end hour of the period for which the data is collected. Kounicova A, Kounicova B, Lidicka A, Lidicka B, Nové sady A, Nové sady B detectors record only the SecondDirection.Cyclists attribute. Other attributes for these detectors have a written non-changing(static) 0.A more detailed description of the included attributes is given here. Historical, up to a year old data, can be found here.
Datová sada obsahuje zrealizovaná cyklistická opatření v rámci území Brna např. (cyklostezky, jízdní pruhy pro cyklisty, cykloobousměrky a další). Data jsou spravována Odborem dopravy a aktualizována v co nejkratší době po realizaci daného opatření. Data jsou k nahlédnutí v aplikaci Cyklistická opatření. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
API přístup k aktuálním i historickým datům z cyklosčítačů.
Cyklotrasy Jihomoravského kraje. Místní, nadnárodní.
Síť existujících cyklotras v zastavěném území města Mostu kategorizovaná dle formy dopravního značení. Základním dokumentem schváleným Radou města Mostu dne 17.1.2019 a zajišťujícím systémový přístup k rozvoji cyklodopravy ve městě Most je Koncepce cyklistické dopravy statutárního města Mostu společně s Generelem cyklistické dopravy.
Významná dopravní omezení na místních komunikacích I. třídy na území hl. m. Prahy
Digitální geografický model území ČR (Data250). Minimální polohová přesnost je 125 m a podrobnost odpovídá měřítku 1 : 250 000. Obsah Data250 tvoří cca 50 typů geografických objektů. Databáze je strukturovaná do osmi tematických skupin - hranice územních jednotek, vodstvo, doprava, sídla, geografická jména, různé objekty, vegetace a povrch, výškopis. Data jsou poskytována jako otevřená data ve formátu SHP.
Seznam dopravců provozujících osobní linkovou dopravu na území Libereckého kraje.