Vrstva obsahuje rozvodnice základních ploch povodí 2. řádu odvozené s využitím digitálního modelu reliéfu 5. generace a vodních toků ZABAGED zpřesněných pomocí leteckého laserového skenování (LLS).
Zákon č. 262/2024 Sb., o veřejné hydrometeorologické službě ve znění provádějících předpisů
Plocha povodí patří podle normy ČSN 75 1400 mezi standardní hydrologické údaje a je zároveň nezbytným a základním vstupním údajem při odvozování dalších standardních i nestandardních hydrologických údajů (např. N-letých nebo M-denní průtoků). Podle vyhlášky 252/2013 Sb. má za povinnost evidovat plochy povodí a jejich identifikátor Český hydrometeorologický ústav.
Vrstva obsahuje rozvodnice základních ploch povodí 3. řádu odvozené s využitím digitálního modelu reliéfu 5. generace a vodních toků ZABAGED zpřesněných pomocí leteckého laserového skenování (LLS).
Zákon č. 262/2024 Sb., o veřejné hydrometeorologické službě ve znění provádějících předpisů
Plocha povodí patří podle normy ČSN 75 1400 mezi standardní hydrologické údaje a je zároveň nezbytným a základním vstupním údajem při odvozování dalších standardních i nestandardních hydrologických údajů (např. N-letých nebo M-denní průtoků). Podle vyhlášky 252/2013 Sb. má za povinnost evidovat plochy povodí a jejich identifikátor Český hydrometeorologický ústav.
Vrstva obsahuje rozvodnice základních ploch povodí 4. řádu odvozené s využitím digitálního modelu reliéfu 5. generace a vodních toků ZABAGED zpřesněných pomocí leteckého laserového skenování (LLS). Vrstva obsahuje informace o ploše povodí a číselném identifikátoru povodí, pramenného povodí a následujícího povodí (číslo hydrologického povodí, ČHP).
Zákon č. 262/2024 Sb., o veřejné hydrometeorologické službě ve znění provádějících předpisů
Plocha povodí patří podle normy ČSN 75 1400 mezi standardní hydrologické údaje a je zároveň nezbytným a základním vstupním údajem při odvozování dalších standardních i nestandardních hydrologických údajů (např. N-letých nebo M-denní průtoků). Podle vyhlášky 252/2013 Sb. má za povinnost evidovat plochy povodí a jejich identifikátor Český hydrometeorologický ústav.
Vrstva obsahuje rozvodnice základních ploch povodí 4. řádu rozšířené o rozvodnice ploch k vodoměrným stanicím ve správě ČHMÚ, mimoúrovňovým křížením a vodním dílům. Rozvodnice povodí 4. řádu plus jsou odvozené s využitím digitálního modelu reliéfu 5. generace a vodních toků ZABAGED zpřesněných pomocí leteckého laserového skenování (LLS). Vrstva obsahuje informace o ploše povodí a číselném identifikátoru povodí, pramenného povodí a následujícího povodí (číslo hydrologického povodí, ČHP).
Zákon č. 262/2024 Sb., o veřejné hydrometeorologické službě ve znění provádějících předpisů
Plocha povodí patří podle normy ČSN 75 1400 mezi standardní hydrologické údaje a je zároveň nezbytným a základním vstupním údajem při odvozování dalších standardních i nestandardních hydrologických údajů (např. N-letých nebo M-denní průtoků). Podle vyhlášky 252/2013 Sb. má za povinnost evidovat plochy povodí a jejich identifikátor Český hydrometeorologický ústav.
Rozvody celkem, podle počtu nezletilých dětí a pořadí rozvodu od roku 2000 až do úrovně SO ORP.
Počet rozvodů podle délky trvání manželství (jednoleté, pětileté intervaly délky) od roku 2001.
Počet rozvodů podle věku mužů (jednotky věku, pětileté věkové skupiny) od roku 2001.
Počet rozvodů podle věku žen (jednotky věku, pětileté věkové skupiny) od roku 2001.
Malé lokální projekty 2017
Malé lokální projekty 2018
Malé lokální projekty 2019
Malé lokální projekty 2020
Malé lokální projekty 2021
Malé lokální projekty 2022
Malé lokální projekty 2023
Změny v datovém katalogu aplikace MONITOR státní pokladny. Rozpočtové a účetní informace ze všech úrovní státní správy a samosprávy.
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (RVP PV) vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla pro vzdělávání dětí předškolního věku. Je závazný pro předškolní vzdělávání v mateřských školách, v lesních mateřských školách a v přípravných třídách základních škol. RVP PV stanovuje elementární vzdělanostní základ, na který navazuje základní vzdělávání. RVP PV určuje společný rámec, který je třeba zachovávat při tvorbě vlastního školního vzdělávacího programu, jeho realizaci i následných úpravách.
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (RVP PV) vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla pro vzdělávání dětí předškolního věku. Je závazný pro předškolní vzdělávání v mateřských školách, v lesních mateřských školách a v přípravných třídách základních škol. RVP PV stanovuje elementární vzdělanostní základ, na který navazuje základní vzdělávání. RVP PV určuje společný rámec, který je třeba zachovávat při tvorbě vlastního školního vzdělávacího programu, jeho realizaci i následných úpravách.
Datová sada obsahuje kromě závazné části také další metodickou podporu, jako jsou Komentáře, Vazby mezi jednotlivými OVU, Popisy úrovní a Ilustrace očekávaných výsledků učení.
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (RVP PV) vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla pro vzdělávání dětí předškolního věku. Je závazný pro předškolní vzdělávání v mateřských školách, v lesních mateřských školách a v přípravných třídách základních škol. RVP PV stanovuje elementární vzdělanostní základ, na který navazuje základní vzdělávání. RVP PV určuje společný rámec, který je třeba zachovávat při tvorbě vlastního školního vzdělávacího programu, jeho realizaci i následných úpravách.
Datová sada obsahuje kromě závazné části také další metodickou podporu, jako jsou Komentáře, Vazby mezi jednotlivými OVU, Popisy úrovní a Ilustrace očekávaných výsledků učení.
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (RVP PV) vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla pro vzdělávání dětí předškolního věku. Je závazný pro předškolní vzdělávání v mateřských školách, v lesních mateřských školách a v přípravných třídách základních škol. RVP PV stanovuje elementární vzdělanostní základ, na který navazuje základní vzdělávání. RVP PV určuje společný rámec, který je třeba zachovávat při tvorbě vlastního školního vzdělávacího programu, jeho realizaci i následných úpravách.
Datová sada obsahuje kromě závazné části také další metodickou podporu, jako jsou Komentáře, Vazby mezi jednotlivými OVU, Popisy úrovní a Ilustrace očekávaných výsledků učení.
Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální (RVP ZŠS) je klíčovým dokumentem, který stanovuje strukturu, obsah a cíle vzdělávání a je závazný pro všechny základní školy speciální. Zároveň hraje důležitou roli i při individuálním vzdělávání žáků.
RVP ZŠS je rozdělen do dvou dílů, které zohledňují rozdílné vzdělávací potřeby žáků podle stupně mentálního postižení. Oba díly jsou navrženy tak, aby byly plně prostupné:
- Díl I je určen pro žáky se středně těžkým mentálním postižením, případně v kombinaci s jiným druhem postižení.
- Díl II je zaměřen na žáky s těžkým nebo hlubokým mentálním postižením, případně kombinovaným s dalšími postiženími či souběžným postižením více vadami.
Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální (RVP ZŠS) je klíčovým dokumentem, který stanovuje strukturu, obsah a cíle vzdělávání a je závazný pro všechny základní školy speciální. Zároveň hraje důležitou roli i při individuálním vzdělávání žáků.
RVP ZŠS je rozdělen do dvou dílů, které zohledňují rozdílné vzdělávací potřeby žáků podle stupně mentálního postižení. Oba díly jsou navrženy tak, aby byly plně prostupné:
- Díl I je určen pro žáky se středně těžkým mentálním postižením, případně v kombinaci s jiným druhem postižení.
- Díl II je zaměřen na žáky s těžkým nebo hlubokým mentálním postižením, případně kombinovaným s dalšími postiženími či souběžným postižením více vadami.
Datová sada obsahuje kromě závazné části také další metodickou podporu, jako jsou Komentáře a Vazby mezi jednotlivými OVU
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (dále jen RVP ZV) je závazným dokumentem pro obor vzdělání základní škola. Je realizován na 1. stupni (1. až 5. ročník) a na 2. stupni (6. až 9. ročník) základních škol a v odpovídajících ročnících víceletých středních škol.
Úspěšným absolvováním tohoto vzdělávacího programu na základní škole, nižším stupni víceletých středních škol získává žák základní vzdělání. Současně žák naplňuje povinnou školní docházku. RVP ZV je závazným dokumentem i pro individuální vzdělávání žáka.
RVP ZV stanovuje hodnoty a cíle vzdělávání, k nimž základní vzdělávání směřuje, pojetí základního vzdělávání na 1. a 2. stupni, podmínky pro uskutečňování základního vzdělávání, včetně kultury školy a pravidel pro podporu žáků při společném vzdělávání, vzdělávací obsah jako povinný společný základ ve formě očekávaných výsledků učení klíčových kompetencí, základních gramotností, průřezových témat a vzdělávacích oborů v rámci vzdělávacích oblastí, rámcový učební plán s celkovou časovou dotací pro společný základ a disponibilní časovou dotací pro rozvoj individuálních předpokladů žáků, pravidla pro hodnocení žáků a zásady pro tvorbu, vyhodnocování a úpravu Školních vzdělávacích programů.
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (dále jen RVP ZV) je závazným dokumentem pro obor vzdělání základní škola. Je realizován na 1. stupni (1. až 5. ročník) a na 2. stupni (6. až 9. ročník) základních škol a v odpovídajících ročnících víceletých středních škol.
Úspěšným absolvováním tohoto vzdělávacího programu na základní škole, nižším stupni víceletých středních škol získává žák základní vzdělání. Současně žák naplňuje povinnou školní docházku. RVP ZV je závazným dokumentem i pro individuální vzdělávání žáka.
RVP ZV stanovuje hodnoty a cíle vzdělávání, k nimž základní vzdělávání směřuje, pojetí základního vzdělávání na 1. a 2. stupni, podmínky pro uskutečňování základního vzdělávání, včetně kultury školy a pravidel pro podporu žáků při společném vzdělávání, vzdělávací obsah jako povinný společný základ ve formě očekávaných výsledků učení klíčových kompetencí, základních gramotností, průřezových témat a vzdělávacích oborů v rámci vzdělávacích oblastí, rámcový učební plán s celkovou časovou dotací pro společný základ a disponibilní časovou dotací pro rozvoj individuálních předpokladů žáků, pravidla pro hodnocení žáků a zásady pro tvorbu, vyhodnocování a úpravu Školních vzdělávacích programů.
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (dále jen RVP ZV) je závazným dokumentem pro obor vzdělání základní škola. Je realizován na 1. stupni (1. až 5. ročník) a na 2. stupni (6. až 9. ročník) základních škol a v odpovídajících ročnících víceletých středních škol.
Úspěšným absolvováním tohoto vzdělávacího programu na základní škole, nižším stupni víceletých středních škol získává žák základní vzdělání. Současně žák naplňuje povinnou školní docházku. RVP ZV je závazným dokumentem i pro individuální vzdělávání žáka.
RVP ZV stanovuje hodnoty a cíle vzdělávání, k nimž základní vzdělávání směřuje, pojetí základního vzdělávání na 1. a 2. stupni, podmínky pro uskutečňování základního vzdělávání, včetně kultury školy a pravidel pro podporu žáků při společném vzdělávání, vzdělávací obsah jako povinný společný základ ve formě očekávaných výsledků učení klíčových kompetencí, základních gramotností, průřezových témat a vzdělávacích oborů v rámci vzdělávacích oblastí, rámcový učební plán s celkovou časovou dotací pro společný základ a disponibilní časovou dotací pro rozvoj individuálních předpokladů žáků, pravidla pro hodnocení žáků a zásady pro tvorbu, vyhodnocování a úpravu Školních vzdělávacích programů.
Datová sada obsahuje kromě závazné části také další metodickou podporu, jako jsou Komentáře, Vazby mezi jednotlivými OVU, Popisy úrovní a Ilustrace očekávaných výsledků učení.