Data o čistých nákladech vzniklých poskytováním univerzální služby podle zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (ZEK).Český telekomunikační úřad ověřuje v každém roce čisté náklady předložené poskytovatelem univerzální služby podle vyhlášky č. 388/2006 Sb., o čistých nákladech univerzální služby v elektronických komunikacích. Současně shromažďuje další důkazní materiál nezbytný pro vydání rozhodnutí, provádí výpočet nehmotných výhod a rozhoduje, zda čisté náklady představují pro poskytovatele univerzální služby neúnosnou zátěž.
Přehled rozhodnutí veřejnoprávní povahy, která byla podrobena soudnímu přezkumu ve správním soudnictví, a to včetně uvedení stavu, v jakém se daná věc nachází.
Rozhodnutí o uložení povinnosti v rámci univerzální služby.
Data o rozhodování o účastnických sporech, tj. soukromoprávních sporech o plnění povinnosti k peněžitému plnění mezi osobami vykonávajícími komunikační činnost na straně jedné a účastníkem, popřípadě uživatelem na straně druhé dle § 129 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (ZEK).
Poslední datová sada byla publikována za rok 2021. Uvedená datová sada plynula z uložené povinnosti v rámci univerzální služby poskytovat veřejné telefonní automaty, která již není uložena.Evidence veřejných telefonních automatů (VTA). Publikovaný seznam VTA a obdobných technických prostředků je evidencí pouze těch VTA, které jsou zařazeny do tzv. univerzální služby, a jejich poskytování je tedy uloženo zvláštním rozhodnutím, o uložení povinnosti poskytovat v rámci univerzální služby dílčí službu – služby VTA nebo jiných obdobných technických prostředků umožňujících přístup k veřejně dostupné telefonní službě. Předmětná evidence VTA je přílohou tohoto rozhodnutí a jsou v ní uvedeny pouze ty VTA, které splňují stanovená kritéria.
Data o prokazatelné ztrátě z poskytování univerzální služby za období 2001-2006 podle zákona č. 151/2000 Sb., o telekomunikacích o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Podle tohoto zákona byla povinnost poskytovat univerzální službu uložena pouze společnosti O2 Czech Republic a.s.
Data o ztrátě z povinného poskytování dílčí služby "Zvláštní ceny" v rámci univerzální služby. Český telekomunikační úřad ukládá povinnost podnikatelům umožnit osobám se zvláštními sociálními potřebami v souladu s § 44 a 45 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (ZEK) výběr cen nebo cenových plánů, které se liší od cenových plánů poskytovaných za normálních obchodních podmínek, tak, aby tyto osoby měly přístup a mohly využívat dílčí služby a veřejně dostupnou telefonní službu v souladu s § 38 odst. 3 ZEK (zvláštní ceny). Ztráta z povinného poskytování dílčí služby "Zvláštní ceny" je od roku 2006 hrazena z účtu univerzální služby nebo ze státního rozpočtu podle ZEK. Rozhodnutí o uložení povinnosti poskytovat v rámci univerzální služby zvláštní ceny podle § 38 odst. 3 zákona o elektronických komunikacíchviz [webové stránky ČTÚ](https://www.ctu.cz/ctu-online/elektronicka-uredni-deska/univerzalni-sluzba.html/article_pos/8).