Číselník pro hodnocení kvality žádosti hodnotitelem na škále jako ve škole. Jedná se o interní metriku OHA pro hodnocení kvality žádosti. Hodnocení zadává samotný hodnotitel konkrétní žádosti s využitím škály jako ve škole (1 - nejlepší, 5 - nejhorší). Číselník kóduje údaje z AIS (Informačního systému dlouhodobého řízení informačních systémů veřejné správy (ISDŘ)).
Číselník pro hodnocení kvality žádosti hodnotitelem na škále jako ve škole. Jedná se o interní metriku OHA pro hodnocení kvality žádosti. Hodnocení zadává samotný hodnotitel konkrétní žádosti s využitím škály jako ve škole (1 - nejlepší, 5 - nejhorší). Číselník kóduje údaje z AIS (Informačního systému dlouhodobého řízení informačních systémů veřejné správy (ISDŘ)).
Poslední datová sada byla publikována za rok 2019.Porovnání kvality poskytovaných služeb od jednotlivých podnikatelů v elektronických komunikacích nyní zajišťuje [Srovnávací nástroj kvality a cen](https://srovnavac.ctu.cz).Srovnávací data o naměřených parametrech kvality poskytovaných veřejně dostupných služeb elektronických komunikací. Data ve formátu XLS na https://www.ctu.cz/srovnavaci-prehled-o-kvaliteParametry kvality poskytovaných veřejně dostupných služeb elektronických komunikací poskytují podnikatelé Českému telekomunikačnímu úřadu na základě Opatření obecné povahy ČTÚ č. OOP/14.
Data získaná v rámci kontrolní akce NKÚ č. 20/32. Datová sada obsahuje informace o výsledcích testování vzorků objednávek. Platnost dat k 30.9.2020.