Datová sada obsahuje informace k čerpání rozpočtu MČ Praha 11 za rok 2020
Datová sada obsahuje informace k čerpání rozpočtu MČ Praha 11 za rok 2021
Datová sada obsahuje informace k čerpání rozpočtu MČ Praha 11 za rok 2022
Datová sada obsahuje informace k čerpání rozpočtu MČ Praha 11 za rok 2023
Data o čistých nákladech vzniklých poskytováním univerzální služby podle zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (ZEK).Český telekomunikační úřad ověřuje v každém roce čisté náklady předložené poskytovatelem univerzální služby podle vyhlášky č. 388/2006 Sb., o čistých nákladech univerzální služby v elektronických komunikacích. Současně shromažďuje další důkazní materiál nezbytný pro vydání rozhodnutí, provádí výpočet nehmotných výhod a rozhoduje, zda čisté náklady představují pro poskytovatele univerzální služby neúnosnou zátěž.
Data o prostředcích na ostatní platby za provedenou práci (bez prostředků na platy představitelů státní moci a bez projektů EU). Z rozpočtu ostatních plateb za provedenou práci jsou hrazeny pouze činnosti, které nemohly být zajištěny z vlastních zdrojů. Jde především o práce související s posuzováním případů opravných prostředků proti rozhodnutím Českého telekomunikačního úřadu dle § 123 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (ZEK), tj. činnost rozkladové komise předsedy Rady ČTÚ a rozkladové komise Rady ČTÚ, dále práce zkušebních komisařů pro zkoušky radiooperátorů a radioamatérů a s tím spojenou administrativu, práce související se zajišťováním archivace písemností, poradenská činnost.
"Odbor územního rozvoje ÚMČ Praha 11 zpracoval a průběžně aktualizuje pasport pobytových veřejných prostranství na území MČ Praha 11 vhodných k regeneraci. Tento pasport slouží jako podklad při výběru veřejných prostranství, která by bylo vhodné revitalizovat nebo by bylo vhodné zde umístit sportoviště, dětské hřiště, dopravní hřiště, park apod.
Struktura dat – název lokality, katastrální území, dotčené pozemky, financování, participace s obyvateli, fáze regenerace (aktuální stav-PD, studie apod.)."
Data o prostředcích na platy členů Rady ČTÚ. Členové Rady ČTÚ jsou od 1. 1. 2022 odměňováni podle zákona č. 236/1995 Sb., o platu a dalších náležitostech spojených s výkonem funkce představitelů státní moci a některých státních orgánů a soudců a poslanců Evropského parlamentu a zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o elektronických komunikacích), ve znění pozdějších předpisů. Členové Rady ČTÚ byli do 31. 12. 2021 odměňováni podle zákona č. 236/1995 Sb., o platu a dalších náležitostech spojených s výkonem funkce představitelů státní moci a některých státních orgánů a soudců a poslanců Evropského parlamentu, ve znění pozdějších předpisů. Dle § 107 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů je v čele ČTÚ pětičlenná Rada ČTÚ. Jeden z členů Rady ČTÚ je předsedou Rady ČTÚ. Členové Rady ČTÚ nejsou zaměstnanci ČTÚ, nespadají do počtu systemizovaných míst ČTÚ a jsou placeni z ostatních plateb za provedenou práci. V souvislosti s uplynutím funkčního období náleželo členovi Rady ČTÚ dle § 109 odst. 2 zákona č. 127/2005 Sb., po dobu 6 měsíců po skončení výkonu funkce v Radě každý měsíc plat ve výši jeho průměrného měsíčního platu za předchozí kalendářní čtvrtletí před koncem výkonu funkce. Zároveň náleželo členovi Rady ČTÚ podle § 107 zákona č. 127/2005 Sb., odchodné ve výši trojnásobku měsíčního platu, který mu náležel v době zániku funkce. Předseda Rady ČTÚ má nárok na plat, náhradu výdajů a naturální plnění jako prezident Nejvyššího kontrolního úřadu. Člen Rady ČTÚ má nárok na plat, náhradu výdajů a na naturální plnění jako člen Nejvyššího kontrolního úřadu. Předsedovi Rady ČTÚ, členovi Rady ČTÚ nenáleží odměny či mimořádné odměny. V souvislosti s uplynutím funkčního období náleželo členovi Rady ČTÚ dle § 109 odst. 2 zákona č. 127/2005 Sb., ve znění účinném do 31. 12. 2021, po dobu 6 měsíců po skončení výkonu funkce v Radě každý měsíc plat ve výši jeho průměrného měsíčního platu za dobu výkonu funkce. Zároveň náleželo členovi Rady ČTÚ podle § 7 zákona č. 236/1995 Sb., ve znění účinném do 31. 12. 2021, odchodné maximálně ve výši pěti měsíčních platů. Předsedovi Rady ČTÚ, členovi Rady ČTÚ nenáležely do 31. 12. 2021 podle zákona č. 236/1995 Sb. žádné náhrady výdajů podle § 5 odst. 1 a žádná naturální plnění podle § 6 odst. 1 zákona č. 236/1995 Sb. Stejně tak jim nenáleží odměny či mimořádné odměny.
Data o vybraných poplatcích za využívání rádiových kmitočtů v souladu s nařízením vlády č. 154/2005 Sb., o stanovení výše a způsobu výpočtu poplatků za využívání rádiových kmitočtů a čísel.
Základní ukazatele z personální oblasti Českého telekomunikačního úřadu k 31. 12. - prostředky na platy zaměstnanců.
Poslední datová sada byla publikována za rok 2018. Data o čerpání jsou publikována v datové sadě Faktury.Data o hospodaření s mimorozpočtovými prostředky Českého telekomunikačního úřadu na Radiokomunikačním účtu. Povinnost zřídit Radiokomunikační účet, který ČTÚ spravuje, vyplynula ze zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (ZEK). Tvoří se podle nařízení vlády č. 153/2005 Sb., o stanovení způsobu a výše tvorby prostředků radiokomunikačního účtu a způsobu jejich čerpání, ve výši 6 % vybraných poplatků za využívání rádiových kmitočtů. Peněžní prostředky se na účet převádí čtvrtletně (vždy po uplynutí čtvrtletí).
Poslední datová sada byla publikována za rok 2017. Data o rozpočtu jsou zjistitelná přes MFCR a aplikaci MONITOR.Data o rozpočtu ČTÚ (kapitola 328 státního rozpočtu) a související účetní data (rozvaha, výkaz zisku a ztráty, přehled o peněžních tocích a přehled o změnách vlastního kapitálu). Zdrojová data, ze kterých byla tato data vytvořena, jsou publikována Ministerstvem financí České republiky [na informačním portálu Monitor.](http://monitor.statnipokladna.cz/2017/statni-rozpocet/oss-sf/70106975) Využití zdrojových dat se řídí podmínkami užívání dat a údajů zveřejněných na informačním serveru Monitor.
Datová sada obsahuje schválený rozpočet na rok 2020.
Datová sada obsahuje schválený rozpočet MČ Praha 11 na rok 2020, 2021.
Data o hospodaření s mimorozpočtovými prostředky Českého telekomunikačního úřadu na Účtu pro rozvoj zemského digitálního televizního vysílání. Tento účet je zřízen dle zákona č. 304/2007 Sb., kterým se mění některé zákony v souvislosti s dokončením přechodu zemského analogového televizního vysílání na zemské digitální televizní vysílání. Účet ČTÚ pro rozvoj digitálního vysílání, který byl tvořen na základě výnosů z reklam na České televizi, sloužil k financování expertíz a monitorování procesu přechodu z analogového na digitální vysílání. Tento účet je uzavřen a nelze s tímto zdrojem nadále počítat. Na tento účet převáděla Česká televize prostředky z výnosu reklam ve výši 1 250 000 Kč měsíčně, a to vždy nejpozději do konce následujícího kalendářního měsíce za předchozí kalendářní měsíc.
Data o hospodaření s mimorozpočtovými prostředky Českého telekomunikačního úřadu na Účtu cizích prostředků k úhradě nákladů poskytovateli univerzální služby dle § 49 odst. 3 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (ZEK).
Data o prostředcích na vzdělávání zaměstnanců Českého telekomunikačního úřadu.
Data o hospodaření s mimorozpočtovými prostředky Českého telekomunikačního úřadu na běžném účtu pro platební karty, který byl zřízen za účelem získání platebních karet VISA BUSINESS pro hrazení výdajů spojených se zahraničními pracovními cestami (zejména ubytování a doprava). Aktuální data lze získat z [faktur ČTÚ](http://data.ctu.cz/dataset/faktury).
Data o ztrátě z povinného poskytování dílčí služby "Zvláštní ceny" v rámci univerzální služby. Český telekomunikační úřad ukládá povinnost podnikatelům umožnit osobám se zvláštními sociálními potřebami v souladu s § 44 a 45 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (ZEK) výběr cen nebo cenových plánů, které se liší od cenových plánů poskytovaných za normálních obchodních podmínek, tak, aby tyto osoby měly přístup a mohly využívat dílčí služby a veřejně dostupnou telefonní službu v souladu s § 38 odst. 3 ZEK (zvláštní ceny). Ztráta z povinného poskytování dílčí služby "Zvláštní ceny" je od roku 2006 hrazena z účtu univerzální služby nebo ze státního rozpočtu podle ZEK. Rozhodnutí o uložení povinnosti poskytovat v rámci univerzální služby zvláštní ceny podle § 38 odst. 3 zákona o elektronických komunikacíchviz [webové stránky ČTÚ](https://www.ctu.cz/ctu-online/elektronicka-uredni-deska/univerzalni-sluzba.html/article_pos/8).