Autobusové zastávky Integrovaného dopravního systému IDOL na území Liberckého kraje
správa Integrovaného dopravního systému Libereckého kraje IDOL v rámci samostatné působnosti kraje
Zastávky zpracované z JDF souborů za Ústecký kraj. Poskytovatel dat CIS. Metoda vrací seznam zastávek, skládající se z kombinace uzel/sloupek. Volitelným parametrem "carrier" lze získat zastávky pouze pro konkrétního dopravce. dpmd - DP města Děčína, dpchj - DP města Chomutova a Jirkova, dpmul - DP města Ústí na Labem
Vrstva cyklistických objektů - světelné signalizační zařízení pro cyklisty, i plánované, nebezpečné křížení, nerovnost, zvětšený spád, nutnost vést kolo, zúžení, zastávka cyklobusu, žel. přejezd, úschovna,stojan, přístřešek, odpočívka, orient. plán.
Datová sada obsahuje zrealizovaná cyklistická opatření v rámci území Brna např. (cyklostezky, jízdní pruhy pro cyklisty, cykloobousměrky a další). Data jsou spravována Odborem dopravy a aktualizována v co nejkratší době po realizaci daného opatření. Data jsou k nahlédnutí v aplikaci Cyklistická opatření. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Vrstva cyklostezek - rozčleněny podle typu, trasy a kvality povrchu. Typ - samostatná, společná stezka pro pěší a cyklisty, trasa vedená na účelové, veřejné, po dopravně zklidněné komunikaci či v pěší zóně, pruh na vozovce, s pruhy pro pěší a cyklisty.
Síť existujících cyklotras v zastavěném území města Mostu kategorizovaná dle formy dopravního značení. Základním dokumentem schváleným Radou města Mostu dne 17.1.2019 a zajišťujícím systémový přístup k rozvoji cyklodopravy ve městě Most je Koncepce cyklistické dopravy statutárního města Mostu společně s Generelem cyklistické dopravy.
Datová sada obsahuje údaje o dani silniční za konkrétní zdaňovací období zahrnující výši osvobození celkem, výši slev celkem a výši celkové daňové povinnosti. Datová sada obsahuje agregovaná data za celou Českou republiku.
Vedení města má zájem na neustálém zkvalitňování městské hromadné dopravy jako služby obyvatelstvu i důležitého nástroje pro omezování podílu individuální automobilové dopravy. Touto cestou chce propagovat MHD jako kvalitní alternativu k automobilové dopravě a motivovat občany města k jejímu dalšímu využívání.
V posledních čtyřech letech počet cestujících MHD přesáhnul hodnotu 40 mil. přepravených osob za rok.
Aktuálně mají liberečtí občané k dispozici 49 autobusových a tramvajových linek MHD.
Zajímavostí je, že v roce 2014 dosáhla celková délka linek MHD 629 km.
Seznam dopravců provozujících osobní linkovou dopravu na území Libereckého kraje.
Jedná se o anonymizovaná data o rychlosti, počtu průjezdů typových dopravních prostředků užívaných na pozemních komunikacích v čase.
Dopravní nehody na území ORP Most. Záznamy pocházejí z dat Policie České republiky. Datová sada je aktualizována v závislosti na dostupnosti dat na webu Policie ČR - ideálně jednou za měsíc. Bližsí popis dat je k dispozici v tomto dokumentu.
Zobrazení aktuálních pasportních dat BKOM (každodenní aktualizace) od roku 2019. Tato sada je součástí interního pasportního systému iSitInfo (interní systém) společnosti Brněnské komunikace, a.s. (dále zkráceně BKOM). Data ze systému BKOM poskytuje MMB v plném rozsahu a od května 2019 jsou vybraná data v aktuálních denních exportech předávaná přes FTP BKOM. V současných aplikacích zobrazujeme sadu dopravního značení a uličních úseků. Tato sada obsahuje pasportní sadu UCHO (také zkr. UCH), který vymezuje plochy chodníků s typem a správcem údržby. Datový popis sady je v příloze (není však úplný, čekáme na update od BKOM). Ostrá data k nahlédnutí včetně číselníků lze interně poskytnout. Tato sada zatím není zobrazena mapových aplikacích GISMB, ale v blízké budoucnosti bude součástí pasportu komunikací. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Datová sada obsahuje časovou řasu s indexy tržeb v odvětví dopravy, informačních a komunikačních činnostech, maloobchodu, ubytování a stravování a v odvětví služeb v České republice od roku 2000.
Pentlogramy intenzity automobilové dopravy vychází z jednorázových sčítání organizovaných Odborem správních činností Magistrátu města Mostu.Sčítání proběhlo v letech 2015 a 2022. Z dat ze sčítání jsou dle metody TP 189 odvozeny statistické ukazatele, které jsou formou jednotlivých atributů k dispozici pro každou linii pentlogramu. Ukazatelé agregují hodnoty počtu vozidel za den (resp. vozidel za hodinu u Padesátirázové hodinové intenzity a intenzity špičkové dopravy) pro oba směry.Popis atributů:Názvy atributů se skládají z 3 částí. Přiklad pojmenování atributu: PRAC_DEN_OS_2015.Význam:1. část – Statistický ukazatel- PRAC_DEN - Intenzita dopravy za dobu průzkumu běžného pracovního dne- DEN - Denní intenzita dopravy (v den průzkumu)- TYDEN - Týdenní průměr denních intenzit dopravy- ROK - Roční průměr denních intenzit dopravy v pracovní dny- INTENZITA_50RAZ_HODINOVA - Padesátirázová hodinová intenzita dopravy- INTENZITA_SPICKOVE_HODINY - Intenzita špičkové hodiny2. část – typ automobilové dopravy- OS - Osobní doprava- MO - Motocyklová doprava- NAKL - Nákladní doprava- BUS - Autobusová doprava- KAM - Kamionová doprava3. část - Rok sčítání dat.
Datová sada intenzit MHD vychází z nepravidelného sčítání cestujících v rámci brněnské sítě MHD realizovaným společností Brněnské komunikace. Data zobrazují počet přepravených osob za 24 hodin na daném úseku vybraného subsystému (autobus). Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Datová sada intenzit MHD vychází z nepravidelného sčítání cestujících v rámci brněnské sítě MHD realizovaným společností Brněnské komunikace. Data zobrazují počet přepravených osob za 24 hodin na daném úseku vybraného subsystému (tramvaj). Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Datová sada intenzit MHD vychází z nepravidelného sčítání cestujících v rámci brněnské sítě MHD realizovaným společností Brněnské komunikace. Data zobrazují počet přepravených osob za 24 hodin na daném úseku vybraného subsystému (tramvaj, autobus, trolejbus). Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Mobiliář může obsahovat stojany a boxy na kola, nájezdové rampy pro hendikepované, ukazatele (měřiče) rychlosti, parkomaty, dopravní kamery, dopravní značky apod. Součástí dat mohou být fotografie. Data vznikla na základě potřeb úřadů městských částí vést si a udržovat přehled o městském mobiliáři. Data byla převzata z pasportu zeleně a v některých případech doplněna terénním mapováním. Naplnění a údržba dat je v kompetenci jednotlivých úřadů městských částí a liší se tedy v rozsahu mapovaných prvků, míře podrobnosti a způsobu aktualizace. Některé městské části nejsou zmapovány vůbec. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Data získaná v rámci kontrolní akce NKÚ č. 20/32. Datová sada obsahuje informace o spojích a dopravovaném zboží (sumární informace za jednotlivé spoje - leteckou i vlakovou dopravou). Platnost dat k 30.9.2020.
Data získaná v rámci kontrolní akce NKÚ č. 20/32. Datová sada obsahuje informace o spojích a dopravovaném zboží (detailní informace o přepravovaném nákladu). Platnost dat k 30.9.2020.
English description below. Nehody s účastí chodců od roku 2010 na území města Brna. Každý řádek označuje jednoho účastníka z řad cyklistů a bližší specifika nehody. Pro vyfiltrování jednotlivých nehod je nutné použít sloupec ID, který odkazuje na unikátní id dopravní nehody. ID mohou být v datové sadě duplicitní z důvodu více zraněných chodců v rámci jedné události. Data jsou aktualizována 1x ročně a souřadný systém je S-JTSK / Krovak East North. Zdrojem dat je Policie ČR. Podrobnější informace najdete v dokumentaci zde.Pedestrians accidents starting from 2010. Each record represents a pedestrian and the detail of the accident. It is necessary to use the ID column to filter individual accidents. Data is updated annually, and coordinate system is S-JTSK / Krovak East North. The source of the data is the Police of the Czech Republic. More detailed documentation can be found here.
V zimním období neudržované komunikace v Ostravě. Nařízení města stanovuje rozsah, způsob a lhůty odstraňování závad ve schůdnosti místních komunikací a průjezdních úseků silnic a vymezují úseky, na kterých se nezajišťuje sjízdnost a schůdnost.
Novinky v Pražské integrované dopravě (tiskové informace, akce, aktualizované články)
Datová sada obsahuje formální informace o organizacích vč. kontaktních údajů. Poskytovatelem dat je Krajský úřad Karlovarského kraje.