Autobusové zastávky Integrovaného dopravního systému IDOL na území Liberckého kraje
správa Integrovaného dopravního systému Libereckého kraje IDOL v rámci samostatné působnosti kraje
Zastávky zpracované z JDF souborů za Ústecký kraj. Poskytovatel dat CIS. Metoda vrací seznam zastávek, skládající se z kombinace uzel/sloupek. Volitelným parametrem "carrier" lze získat zastávky pouze pro konkrétního dopravce. dpmd - DP města Děčína, dpchj - DP města Chomutova a Jirkova, dpmul - DP města Ústí na Labem
Vrstva cyklistických objektů - světelné signalizační zařízení pro cyklisty, i plánované, nebezpečné křížení, nerovnost, zvětšený spád, nutnost vést kolo, zúžení, zastávka cyklobusu, žel. přejezd, úschovna,stojan, přístřešek, odpočívka, orient. plán.
Datová sada obsahuje zrealizovaná cyklistická opatření v rámci území Brna např. (cyklostezky, jízdní pruhy pro cyklisty, cykloobousměrky a další). Data jsou spravována Odborem dopravy a aktualizována v co nejkratší době po realizaci daného opatření. Data jsou k nahlédnutí v aplikaci Cyklistická opatření. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Vrstva cyklostezek - rozčleněny podle typu, trasy a kvality povrchu. Typ - samostatná, společná stezka pro pěší a cyklisty, trasa vedená na účelové, veřejné, po dopravně zklidněné komunikaci či v pěší zóně, pruh na vozovce, s pruhy pro pěší a cyklisty.
Síť existujících cyklotras v zastavěném území města Mostu kategorizovaná dle formy dopravního značení. Základním dokumentem schváleným Radou města Mostu dne 17.1.2019 a zajišťujícím systémový přístup k rozvoji cyklodopravy ve městě Most je Koncepce cyklistické dopravy statutárního města Mostu společně s Generelem cyklistické dopravy.
Datová sada obsahuje údaje o dani silniční za konkrétní zdaňovací období zahrnující výši osvobození celkem, výši slev celkem a výši celkové daňové povinnosti. Datová sada obsahuje agregovaná data za celou Českou republiku.
Seznam dopravců provozujících osobní linkovou dopravu na území Libereckého kraje.
Jedná se o anonymizovaná data o rychlosti, počtu průjezdů typových dopravních prostředků užívaných na pozemních komunikacích v čase.
Dopravní nehody na území ORP Most. Záznamy pocházejí z dat Policie České republiky. Datová sada je aktualizována v závislosti na dostupnosti dat na webu Policie ČR - ideálně jednou za měsíc. Bližsí popis dat je k dispozici v tomto dokumentu.
Počty dopravních přestupků dle způsobu řešení - stav řešení přestupků nově evidovaných od 1. 1. 2020 do 31.12.2020.
Počty dopravních přestupků dle způsobu řešení - stav řešení přestupků evidovaných od 1. 1. 2021 do 31. 12. 2021.
Počty dopravních přestupků dle způsobu řešení - stav řešení přestupků evidovaných od 1. 1. 2022 do 31. 12. 2022.
Počty dopravních přestupků dle způsobu řešení - stav řešení přestupků evidovaných od 1. 1. 2023 do 31. 12. 2023.
Počty dopravních přestupků dle způsobu řešení - stav řešení přestupků evidovaných od 1.1. do 30.6./31.12.
Datová sada obsahuje časovou řasu s indexy tržeb v odvětví dopravy, informačních a komunikačních činnostech, maloobchodu, ubytování a stravování a v odvětví služeb v České republice od roku 2000.
Pentlogramy intenzity automobilové dopravy vychází z jednorázových sčítání organizovaných Odborem správních činností Magistrátu města Mostu.Sčítání proběhlo v letech 2015 a 2022. Z dat ze sčítání jsou dle metody TP 189 odvozeny statistické ukazatele, které jsou formou jednotlivých atributů k dispozici pro každou linii pentlogramu. Ukazatelé agregují hodnoty počtu vozidel za den (resp. vozidel za hodinu u Padesátirázové hodinové intenzity a intenzity špičkové dopravy) pro oba směry.Popis atributů:Názvy atributů se skládají z 3 částí. Přiklad pojmenování atributu: PRAC_DEN_OS_2015.Význam:1. část – Statistický ukazatel- PRAC_DEN - Intenzita dopravy za dobu průzkumu běžného pracovního dne- DEN - Denní intenzita dopravy (v den průzkumu)- TYDEN - Týdenní průměr denních intenzit dopravy- ROK - Roční průměr denních intenzit dopravy v pracovní dny- INTENZITA_50RAZ_HODINOVA - Padesátirázová hodinová intenzita dopravy- INTENZITA_SPICKOVE_HODINY - Intenzita špičkové hodiny2. část – typ automobilové dopravy- OS - Osobní doprava- MO - Motocyklová doprava- NAKL - Nákladní doprava- BUS - Autobusová doprava- KAM - Kamionová doprava3. část - Rok sčítání dat.
Data získaná v rámci kontrolní akce NKÚ č. 20/32. Datová sada obsahuje informace o spojích a dopravovaném zboží (sumární informace za jednotlivé spoje - leteckou i vlakovou dopravou). Platnost dat k 30.9.2020.
Data získaná v rámci kontrolní akce NKÚ č. 20/32. Datová sada obsahuje informace o spojích a dopravovaném zboží (detailní informace o přepravovaném nákladu). Platnost dat k 30.9.2020.
English description below. Nehody s účastí chodců od roku 2010 na území města Brna. Každý řádek označuje jednoho účastníka z řad cyklistů a bližší specifika nehody. Pro vyfiltrování jednotlivých nehod je nutné použít sloupec ID, který odkazuje na unikátní id dopravní nehody. ID mohou být v datové sadě duplicitní z důvodu více zraněných chodců v rámci jedné události. Data jsou aktualizována 1x ročně a souřadný systém je S-JTSK / Krovak East North. Zdrojem dat je Policie ČR. Podrobnější informace najdete v dokumentaci zde.Pedestrians accidents starting from 2010. Each record represents a pedestrian and the detail of the accident. It is necessary to use the ID column to filter individual accidents. Data is updated annually, and coordinate system is S-JTSK / Krovak East North. The source of the data is the Police of the Czech Republic. More detailed documentation can be found here.
V zimním období neudržované komunikace v Ostravě. Nařízení města stanovuje rozsah, způsob a lhůty odstraňování závad ve schůdnosti místních komunikací a průjezdních úseků silnic a vymezují úseky, na kterých se nezajišťuje sjízdnost a schůdnost.
Novinky v Pražské integrované dopravě (tiskové informace, akce, aktualizované články)
Datová sada obsahuje formální informace o organizacích vč. kontaktních údajů a webových stránkách organizací. Poskytovatelem dat je Krajský úřad Karlovarského kraje.
Přehled oblastí s placeným stáním na území statutárního města Ostravy (zóny s regulací statické dopravy) dle nařízení města, kterým se pro účely organizování dopravy vymezují na území města oblasti s placeným stáním.