English description below. Data zobrazují intenzity cyklistů a chodců na strategicky umístěných cyklodetektorech v rámci města Brna. Aktualizace probíhá každou hodinu. Data jsou vždy hodinovým souhrnem za dané časové období. Konec časového intervalu je uveden v atributu EndOfInterval, kdy uvedená hodina značí koncovou hodinu období za kterou jsou data sesbíraná. Detektory Kounicova A, Kounicova B, Lidicka A, Lidicka B, Nové sady A, Nové sady B zaznamenávají jenom atribut SecondDirection.Cyclists. Ostatní atributy u těchto detektorů mají zapsanou statickou 0.Bližší popis obsažených atributů je uveden zde. Historická data stará maximálně rok, najdete zde.The data show the intensities of cyclists and pedestrians at strategically located cycling detectors within the city of Brno. The data is updated hourly and is always an hourly summary for a given time period. The end of the time interval is indicated in the EndOfInterval attribute, where the hour indicated marks the end hour of the period for which the data is collected. Kounicova A, Kounicova B, Lidicka A, Lidicka B, Nové sady A, Nové sady B detectors record only the SecondDirection.Cyclists attribute. Other attributes for these detectors have a written non-changing(static) 0.A more detailed description of the included attributes is given here. Historical, up to a year old data, can be found here.
English description below. Data zobrazují nehody na území města Brna od roku 2010. Záznamy pocházejí z dat Policie České republiky. Datová sada je aktualizovaná jednou ročně a je v souřadnicovém systému WGS 84. Bližší informace v přiloženém popisu.The data show accidents in the city of Brno since 2010. The records come from data from the Police of the Czech Republic. The data set is updated once a year and is in the WGS 84 coordinate system. More information in the attached description
English description below. Nehody s účastí chodců od roku 2010 na území města Brna. Každý řádek označuje jednoho účastníka z řad cyklistů a bližší specifika nehody. Pro vyfiltrování jednotlivých nehod je nutné použít sloupec ID, který odkazuje na unikátní id dopravní nehody. ID mohou být v datové sadě duplicitní z důvodu více zraněných chodců v rámci jedné události. Data jsou aktualizována 1x ročně a souřadný systém je S-JTSK / Krovak East North. Zdrojem dat je Policie ČR. Podrobnější informace najdete v dokumentaci zde.Pedestrians accidents starting from 2010. Each record represents a pedestrian and the detail of the accident. It is necessary to use the ID column to filter individual accidents. Data is updated annually, and coordinate system is S-JTSK / Krovak East North. The source of the data is the Police of the Czech Republic. More detailed documentation can be found here.
English description below. Bodová vrstva všech zastávek hromadné dopravy v Integrovaného dopravního systému Jihomoravského Kraje (IDS JMK). Zdrojem dat je elektronický jízdní řád ve formátu GTFS od společnosti KORDIS. Data jsou aktualizována 1x týdně. Souřadnicový systém je GCS WGS84. Podrobnou dokumentaci k jednotlivým atributům najdete zde: https://developers.google.com/transit/gtfs/reference#stopstxt. Point layer of all public transport stops of the Integrated transport system of South-Moravia Region (IDS JMK). The source for layer is the GTFS data published by the KORDIS transit company. The data is updated once a week. The coordinate system is GCS WGS84. Detailed documentation for attributes can be found here: https://developers.google.com/transit/gtfs/reference#stopstxt.
English description below. Datová sada obsahující vedení všech linek MHD na území města Brna z roku 2019. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.Dataset consists of public transport lines in the city of Brno (2019). More detailed information are available in documentation. The coordinate system is GCS WGS84.