English description below. Data zobrazují nehody na území města Brna od roku 2010. Záznamy pocházejí z dat Policie České republiky. Datová sada je aktualizovaná jednou ročně a je v souřadnicovém systému WGS 84. Bližší informace v přiloženém popisu.The data show accidents in the city of Brno since 2010. The records come from data from the Police of the Czech Republic. The data set is updated once a year and is in the WGS 84 coordinate system. More information in the attached description
Obsahuje všechny definice termínů CzechVOCu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Obsahuje všechny koncepty CzechVOCu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Obsahuje všechny poznámky ke všem konceptům CzechVOCu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Obsahuje všechny termíny CzechVOCu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Obsahuje všechny vazby hierarchie termínů CzechVOCu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Obsahuje všechny vazby na související termíny CzechVOCu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Číselník typů definic termínů CzechVOCu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Číselník schémat konceptů CzechVOCu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Číselník stavy konceptů CzechVOCu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Číselník typů poznámek ke konceptům CzechVOCu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Číselník typů vazeb souvisejících termínů CzechVOCu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Číselník druhu aktů v projektu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Číselník kategorie právních aktů v projektu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Číselník kompatibilita EU v projektu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Číselník podtypů právních aktů v projektu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Číselník Sbírek v projektu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Číselník schvalovatelů v projektu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Číselník stav vyhlášení aktu v projektu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Číselník typů externích odkazů v projektu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Číselník typů fragmentů v projektu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Číselník typů komentářů v projektu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Číselník typů novelizačních instrukcí v projektu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Číselník typů právních aktů v projektu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.
Číselník typů druhů obsahu souborů v projektu.
Nový režim odděleného spuštění e-Sbírky do ostrého provozu a současného dokončování e-Legislativy, jejího ověřovacího provozu a postupného uvádění do praxe, předpokládá úpravy systému e-Sbírka a e-Legislativa, a tudíž i nová nasazování datové báze v období od 1. 1. 2024 do 15. 1. 2025. Důsledkem těchto úprav je mj. i to, že do 15. 1. 2025 se mohou měnit identifikátory jednotlivých fragmentů tvořících strukturovaná znění aktů e-Sbírky a může dojít k dílčím úpravám struktury dat. Produkční napojení externích služeb využívajících Otevřená data (Open Data) tak doporučujeme realizovat až po 15. 1. 2025.