Datová sada obsahuje zrealizovaná cyklistická opatření v rámci území Brna např. (cyklostezky, jízdní pruhy pro cyklisty, cykloobousměrky a další). Data jsou spravována Odborem dopravy a aktualizována v co nejkratší době po realizaci daného opatření. Data jsou k nahlédnutí v aplikaci Cyklistická opatření. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Síť existujících cyklotras v zastavěném území města Mostu kategorizovaná dle formy dopravního značení. Základním dokumentem schváleným Radou města Mostu dne 17.1.2019 a zajišťujícím systémový přístup k rozvoji cyklodopravy ve městě Most je Koncepce cyklistické dopravy statutárního města Mostu společně s Generelem cyklistické dopravy.
Seznam dopravců provozujících osobní linkovou dopravu na území Libereckého kraje.
Datová sada obslužných zón časové dostupnosti krajského města Ostrava automobilovou dopravou v intervalech po 5 minutách. Datová sada je aktualizována při změně dat (dle potřeby). Souřadnicový systém sady je EPSG: 3867 (WGS 84). Sada obsahuje následující atributy:- NAME - Časový rozptyl- FROMBREAK - Počáteční čas- TOBREAK - Koncový časEnglish Description:The dataset shows service zones of time accessibility to the regional capital Ostrava by car in 5-minute intervals. The dataset is updated when data changes (as needed). The coordinate system of the dataset is EPSG: 3867 (WGS 84).- NAME - Time span- FROMBREAK - Start time- TOBREAK - End time
Datová sada obslužných zón časové dostupnosti ORP automobilovou dopravou v intervalech po 5 minutách. Datová sada je aktualizována při změně dat (dle potřeby). Souřadnicový systém sady je EPSG: 3867 (WGS 84). Sada obsahuje následující atributy:- NAME - Časový rozptyl- FROMBREAK - Počáteční čas- TOBREAK - Koncový časEnglish Description:The dataset shows service zones of time accessibility to ORP (municipalities with extended powers) by car in 5-minute intervals. The dataset is updated when data changes (as needed). The coordinate system of the dataset is EPSG: 3867 (WGS 84).- NAME - Time span- FROMBREAK - Start time- TOBREAK - End time
Dopravní nehody na území ORP Most. Záznamy pocházejí z dat Policie České republiky. Datová sada je aktualizována v závislosti na dostupnosti dat na webu Policie ČR - ideálně jednou za měsíc. Bližsí popis dat je k dispozici v tomto dokumentu.
Pentlogramy intenzity automobilové dopravy vychází z jednorázových sčítání organizovaných Odborem správních činností Magistrátu města Mostu.Sčítání proběhlo v letech 2015 a 2022. Z dat ze sčítání jsou dle metody TP 189 odvozeny statistické ukazatele, které jsou formou jednotlivých atributů k dispozici pro každou linii pentlogramu. Ukazatelé agregují hodnoty počtu vozidel za den (resp. vozidel za hodinu u Padesátirázové hodinové intenzity a intenzity špičkové dopravy) pro oba směry.Popis atributů:Názvy atributů se skládají z 3 částí. Přiklad pojmenování atributu: PRAC_DEN_OS_2015.Význam:1. část – Statistický ukazatel- PRAC_DEN - Intenzita dopravy za dobu průzkumu běžného pracovního dne- DEN - Denní intenzita dopravy (v den průzkumu)- TYDEN - Týdenní průměr denních intenzit dopravy- ROK - Roční průměr denních intenzit dopravy v pracovní dny- INTENZITA_50RAZ_HODINOVA - Padesátirázová hodinová intenzita dopravy- INTENZITA_SPICKOVE_HODINY - Intenzita špičkové hodiny2. část – typ automobilové dopravy- OS - Osobní doprava- MO - Motocyklová doprava- NAKL - Nákladní doprava- BUS - Autobusová doprava- KAM - Kamionová doprava3. část - Rok sčítání dat.
seznam linek veřejné linkové dopravy a městské hromadné dopravy v rámci integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje a v průběh jejich vedení v liniové geometrii
Mobiliář může obsahovat stojany a boxy na kola, nájezdové rampy pro hendikepované, ukazatele (měřiče) rychlosti, parkomaty, dopravní kamery, dopravní značky apod. Součástí dat mohou být fotografie. Data vznikla na základě potřeb úřadů městských částí vést si a udržovat přehled o městském mobiliáři. Data byla převzata z pasportu zeleně a v některých případech doplněna terénním mapováním. Naplnění a údržba dat je v kompetenci jednotlivých úřadů městských částí a liší se tedy v rozsahu mapovaných prvků, míře podrobnosti a způsobu aktualizace. Některé městské části nejsou zmapovány vůbec. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
English description below. Nehody s účastí chodců od roku 2010 na území města Brna. Každý řádek označuje jednoho účastníka z řad cyklistů a bližší specifika nehody. Pro vyfiltrování jednotlivých nehod je nutné použít sloupec ID, který odkazuje na unikátní id dopravní nehody. ID mohou být v datové sadě duplicitní z důvodu více zraněných chodců v rámci jedné události. Data jsou aktualizována 1x ročně a souřadný systém je S-JTSK / Krovak East North. Zdrojem dat je Policie ČR. Podrobnější informace najdete v dokumentaci zde.Pedestrians accidents starting from 2010. Each record represents a pedestrian and the detail of the accident. It is necessary to use the ID column to filter individual accidents. Data is updated annually, and coordinate system is S-JTSK / Krovak East North. The source of the data is the Police of the Czech Republic. More detailed documentation can be found here.
Datová sada obsahuje formální informace o organizacích - IČO, sídlo, kód adresy, ID datové schránky, kontaktní údaje - telefonní a e-mail, webové stránky a souřadnice místa výkonu činnosti. Souřadnicový systém je použit WGS 1984.Poskytovatelem dat je Krajský úřad Karlovarského kraje.
English Description below. Liniová vrstva plynulosti dopravy na cestách v Brně. Data pocházejí od společnosti Waze Mobile Ltd. (dále jen Waze), která je sbírá od uživatelů své navigace. Plynulost je zaznamenávána v reálném čase, je aktualizována každých několik sekund a pochází jenom z aut které se ocitli v zácpě nebo v zdržení oproti normálnímu stavu. Datum prvního záznamu je 13.7.2020. Společnost WAZE je poskytuje městu Brnu skrze program WAZE for cities. Data jsou magistrátem města Brna spravovány a ukládány prostřednictvím Geoevent Servru. Souřadnicový systém dat je GCS WGS84. Při použití je nutné citovat společnost WAZE a Magistrát města Brna jako zdroj. Jinak lze datovou sadu užít bez omezení. Podrobnou dokumentaci najdete zde. Stahování a dotazování je omezeno na 10 000 záznamů. K přístupu k datům proto primárně využijte prosím url feed.A line layer of traffic delay on roads in Brno. The data comes from Waze Mobile Ltd., which collects them from users of its navigation. Traffic delays are recorded in real time, are updated every few seconds and originates only from cars that are in congestion or delay. The data allows for an overview of the current traffic delays situation on the roads in Brno. Date of the first entry is 13.7.2020. WAZE provides the data to the city of Brno through the WAZE for cities program. The data is managed and stored by the City of Brno via the Geoevent Server. The coordinate data system is GCS WGS84. When using the data, it is necessary to cite WAZE and the City of Brno as a source. Otherwise, the dataset can be used without any restriction. Detailed documentation can be found here. Downloads are limited to 10,000 records per request. To access the data, please use the url feed primarily.
Seznam parcel příspěvkových organizací (PO) Olomouckého kraje. Datová sada obsahuje plošné vymezení dle katastru nemovitostí a jejich základní popisné údaje - zpsob využití, výměra, aj.
Data ze sčítání automobilové dopravy a měření rychlosti v Mostě. Data lze propojit s datovou sadou "Rychlostní kamery - lokality měření" pomocí atributu ID_LOKALITY. Datová sada obsahuje neprostorovou tabulku denních měření. Měření obsahují záznamy o počtech průjezdů za hodinu v rámci jednotlivých sledovaných rychlostních intervalů a celkový počet průjezdů lokalitou (vždy ve směru, v protisměru a v obou směrech). Z těchto údajů jsou pak vypočteny souhrnné atributy - celkový počet průjezdů lokalitou a počet překročení rychlosti v lokalitě. Počet překročení rychlosti se vztahuje k uvedenému rychlostnímu limitu v lokalitě, nicméně nezohledňuje situaci, kdy se rychlostní limit mění v průběhu dne (např. omezení rychlosti na 30km/h jen mezi 8:00 - 17:00, v takovém případě se jako překročení rychlosti zaznamená i průjezd 50km/h rychlostí po 17:00). Data jsou aktualizována zpravidla každý měsíc.
Lokality sčítání automobilové dopravy a měření rychlosti v Mostě. Data lze propojit s datovou sadou "Rychlostní kamery - data z měření" pomocí atributu ID_LOKALITY.
Počet průjezdů (cyklisté) reprezentují atributy POCET_PRUJEZDU_ZLEVA, POCET_PRUJEZDU_ZPRAVA, POCET_PRUJEZDU_SOUCET.Počet průchodů (chodci) reprezentují atributy POCET_PRUCHODU_ZLEVA, POCET_PRUCHODU_ZPRAVA, POCET_PRUCHODU_SOUCET.Data lze propojit s datovou sadou "Sčítače cykl. dopravy - lokality měření" přes atribut ID_LOKALITY.Jednuduchá vizualizace dat pomocí mapy a grafů je k dispozici ZDE.
Data lokalit lze propojit s datovou sadou "Sčítače cykl. dopravy - data z měření" pomocí atributu ID_LOKALITY, která obsahuje samotná hodinová měření.
English description below. Datová sada obsahující vedení všech linek MHD na území města Brna z roku 2019. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.Dataset consists of public transport lines in the city of Brno (2019). More detailed information are available in documentation. The coordinate system is GCS WGS84.
Veřejné zakázky s ukončeným plněním smlouvy, jejichž zadavatelem je Správa silnic Olomouckého kraje a jejichž zadávací řízení bylo zahájeno v letech 2021 - 2024.
seznam zastávek veřejné linkové dopravy a městské hromadné dopravy v rámci integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje a jejich bodová lokalizace
Datová sada zobrazuje polohu zastávek veřejné hromadné dopravy včetně typu (autobusová, tramvajová, železniční) a základních atributů. Slouží pro dopravní analýzy a plánování mobility. Datová sada je aktualizována jednou ročně. Souřadnicový systém sady je EPSG: 3867 (WGS 84). Sada obsahuje následující atributy:- ID_ZAST - ID zastávky- NAZEV_JEVU - Název jevu- TYP_D - Typ dopravy- NAZEV_ZASTAVKY - Název zastávkyEnglish Description:The dataset displays the location of public transport stops, including type (bus, tram, train) and basic attributes. It is used for transport analyses and mobility planning. The dataset is updated once a year. The coordinate system of the dataset is EPSG: 3867 (WGS 84).- ID_ZAST - Stop ID- NAZEV_JEVU - Event name- TYP_D - Transport type- NAZEV_ZASTAVKY - Stop name