Datová sada obsahuje zrealizovaná cyklistická opatření v rámci území Brna např. (cyklostezky, jízdní pruhy pro cyklisty, cykloobousměrky a další). Data jsou spravována Odborem dopravy a aktualizována v co nejkratší době po realizaci daného opatření. Data jsou k nahlédnutí v aplikaci Cyklistická opatření. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Seznam dopravců provozujících osobní linkovou dopravu na území Libereckého kraje.
Zobrazení aktuálních pasportních dat BKOM (každodenní aktualizace) od roku 2019. Tato sada je součástí interního pasportního systému iSitInfo (interní systém) společnosti Brněnské komunikace, a.s. (dále zkráceně BKOM). Data ze systému BKOM poskytuje MMB v plném rozsahu a od května 2019 jsou vybraná data v aktuálních denních exportech předávaná přes FTP BKOM. V současných aplikacích zobrazujeme sadu dopravního značení a uličních úseků. Tato sada obsahuje pasportní sadu UCHO (také zkr. UCH), který vymezuje plochy chodníků s typem a správcem údržby. Datový popis sady je v příloze (není však úplný, čekáme na update od BKOM). Ostrá data k nahlédnutí včetně číselníků lze interně poskytnout. Tato sada zatím není zobrazena mapových aplikacích GISMB, ale v blízké budoucnosti bude součástí pasportu komunikací. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Datová sada intenzit MHD vychází z nepravidelného sčítání cestujících v rámci brněnské sítě MHD realizovaným společností Brněnské komunikace. Data zobrazují počet přepravených osob za 24 hodin na daném úseku vybraného subsystému (autobus). Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Datová sada intenzit MHD vychází z nepravidelného sčítání cestujících v rámci brněnské sítě MHD realizovaným společností Brněnské komunikace. Data zobrazují počet přepravených osob za 24 hodin na daném úseku vybraného subsystému (tramvaj). Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Datová sada intenzit MHD vychází z nepravidelného sčítání cestujících v rámci brněnské sítě MHD realizovaným společností Brněnské komunikace. Data zobrazují počet přepravených osob za 24 hodin na daném úseku vybraného subsystému (tramvaj, autobus, trolejbus). Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Mobiliář může obsahovat stojany a boxy na kola, nájezdové rampy pro hendikepované, ukazatele (měřiče) rychlosti, parkomaty, dopravní kamery, dopravní značky apod. Součástí dat mohou být fotografie. Data vznikla na základě potřeb úřadů městských částí vést si a udržovat přehled o městském mobiliáři. Data byla převzata z pasportu zeleně a v některých případech doplněna terénním mapováním. Naplnění a údržba dat je v kompetenci jednotlivých úřadů městských částí a liší se tedy v rozsahu mapovaných prvků, míře podrobnosti a způsobu aktualizace. Některé městské části nejsou zmapovány vůbec. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
English description below. Nehody s účastí chodců od roku 2010 na území města Brna. Každý řádek označuje jednoho účastníka z řad cyklistů a bližší specifika nehody. Pro vyfiltrování jednotlivých nehod je nutné použít sloupec ID, který odkazuje na unikátní id dopravní nehody. ID mohou být v datové sadě duplicitní z důvodu více zraněných chodců v rámci jedné události. Data jsou aktualizována 1x ročně a souřadný systém je S-JTSK / Krovak East North. Zdrojem dat je Policie ČR. Podrobnější informace najdete v dokumentaci zde.Pedestrians accidents starting from 2010. Each record represents a pedestrian and the detail of the accident. It is necessary to use the ID column to filter individual accidents. Data is updated annually, and coordinate system is S-JTSK / Krovak East North. The source of the data is the Police of the Czech Republic. More detailed documentation can be found here.
Datová sada obsahuje formální informace o organizacích vč. kontaktních údajů. Poskytovatelem dat je Krajský úřad Karlovarského kraje.
Přehled oblastí s placeným stáním na území statutárního města Ostravy (zóny s regulací statické dopravy) dle nařízení města, kterým se pro účely organizování dopravy vymezují na území města oblasti s placeným stáním.
English Description below. Liniová vrstva plynulosti dopravy na cestách v Brně. Data pocházejí od společnosti Waze Mobile Ltd. (dále jen Waze), která je sbírá od uživatelů své navigace. Plynulost je zaznamenávána v reálném čase, je aktualizována každých několik sekund a pochází jenom z aut které se ocitli v zácpě nebo v zdržení oproti normálnímu stavu. Datum prvního záznamu je 13.7.2020. Společnost WAZE je poskytuje městu Brnu skrze program WAZE for cities. Data jsou magistrátem města Brna spravovány a ukládány prostřednictvím Geoevent Servru. Souřadnicový systém dat je GCS WGS84. Při použití je nutné citovat společnost WAZE a Magistrát města Brna jako zdroj. Jinak lze datovou sadu užít bez omezení. Podrobnou dokumentaci najdete zde. Stahování a dotazování je omezeno na 10 000 záznamů. K přístupu k datům proto primárně využijte prosím url feed.A line layer of traffic delay on roads in Brno. The data comes from Waze Mobile Ltd., which collects them from users of its navigation. Traffic delays are recorded in real time, are updated every few seconds and originates only from cars that are in congestion or delay. The data allows for an overview of the current traffic delays situation on the roads in Brno. Date of the first entry is 13.7.2020. WAZE provides the data to the city of Brno through the WAZE for cities program. The data is managed and stored by the City of Brno via the Geoevent Server. The coordinate data system is GCS WGS84. When using the data, it is necessary to cite WAZE and the City of Brno as a source. Otherwise, the dataset can be used without any restriction. Detailed documentation can be found here. Downloads are limited to 10,000 records per request. To access the data, please use the url feed primarily.
Seznam parcel příspěvkových organizací (PO) Olomouckého kraje. Datová sada obsahuje plošné vymezení dle katastru nemovitostí a jejich základní popisné údaje - zpsob využití, výměra, aj.
Zobrazení aktuálních pasportních dat BKOM (každodenní aktualizace) od roku 2019. Tato sada je součástí pasportního systému iSitInfo (veřejný i interní systém) společnosti Brněnské komunikace, a.s. (dále zkráceně BKOM). Data ze systému BKOM poskytuje MMB v plném rozsahu a od května 2019 jsou vybraná data v aktuálních denních exportech předávaná přes FTP BKOM. V současných aplikacích zobrazujeme sadu dopravního značení a uličních úseků. Tato sada obsahuje pasportní sadu LINSTS (zkr. LS). Polohová přesnost uličního grafu vychází z definované osy komunikace, která se v porovnání se Streetnet CEDA liší pravidly generování napojování na navazující úseky. Datový popis sady je v příloze. Ostrá data k nahlédnutí včetně číselníků lze interně poskytnout. Data lze prohlížet ve zmíněné veřejné verzi pasportu BKOM. Data jsou využívána jako referenční geometrie k zakreslování prvků vztahující se k zastoupení ulic (např. k zakreslování cykloopatření, definování údržby) a zjištění třídy a typu komunikace. Tato sada je zobrazena v interních mapových aplikacích LOW-CARB, Mapa dopravy a Cyklistická opatření (interní i veřejná). Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
English description below. Datová sada obsahující vedení všech linek MHD na území města Brna z roku 2019. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.Dataset consists of public transport lines in the city of Brno (2019). More detailed information are available in documentation. The coordinate system is GCS WGS84.
Veřejné zakázky s ukončeným plněním smlouvy, jejichž zadavatelem je Správa silnic Olomouckého kraje a jejichž zadávací řízení bylo zahájeno v letech 2021 - 2024.