Vydefinované typy služeb třídy IaaS, PaaS v jednotlivých oblastech, např. import a export dat nebo DNS domény. Číselník kóduje údaje z AIS (Informační systém cloud computingu).
Vydefinované typy služeb třídy SaaS a smíšené modely v jednotlivých oblastech, např. spisová služba nebo ERP. Číselník kóduje údaje z AIS (Informační systém cloud computingu).
Seznam účelových prvků vedených v RÚIAN.
Seznam účelových prvků vedených v RÚIAN.
Číselník typů dokumentů, které je možné do ISDŘ vložit. Nejedná se o seznam povolených formátů, ale o seznam typů dokumentů dle jejich obsahového či formálního zaměření. Číselník kóduje údaje z AIS (Informačního systému dlouhodobého řízení informačních systémů veřejné správy (ISDŘ)).
Identifikace ,zda je žadatelem subjekt veřejného či soukromého sektoru. Žadatel buď je orgán veřejné správy, nebo není. Číselník kóduje údaje z AIS (Informačního systému dlouhodobého řízení informačních systémů veřejné správy (ISDŘ)).
Údaj o typu členěnění města.
Tento číselník obsahuje typy dřevin. Je použit mj. v Otevřené formální normě pro dřeviny https://ofn.gov.cz/dřeviny
Obsah katastrální mapy a prostorových dat RÚIAN.
Obsah katastrální mapy a prostorových dat RÚIAN.
Seznam popisných prvků vedených v RÚIAN.
Seznam referenčních údajů.
Jedná se o jeden z údajů o stavebním objektu.
Číselník typů uživatelů. Jsou identifikovány konkrétně 3 typy přihlášených uživatelů, kteří se budou v ISDŘ vyskytovat. Číselník kóduje údaje z AIS (Informačního systému dlouhodobého řízení informačních systémů veřejné správy (ISDŘ)).
Datová sada obsahuje údaje o jednotlivých účastnících všech realizovaných projektů výzkumu, experimentálního vývoje a inovací evidovaných v Centrální evidenci projektů (CEP) v Informačním systému výzkumu, experimentálního vývoje a inovací (IS VaVaI).
Účely se používají k identifikaci rozpočtových přesunů, účelově určených prostředků mezi kapitolami. To znamená, že finanční prostředky poskytnuté z jedné kapitoly do jiné jsou určeny pouze na přesně specifikovanou aktivitu.
Členění příjmů a výdajů podle § 3 odst. 12 vyhlášky č. 323/2002 Sb. z hlediska účelů transferů. Účelovými znaky jsou označeny jednotlivé transfery a půjčky veřejným rozpočtům územní úrovně, které uvolňují ústřední orgány státní správy, státní fondy, Národní fond a regionální rady.
První dvě místa označují kapitolu, Národní fond nebo státní fond, z jejichž rozpočtu se transfer poskytuje, a poslední tři místa kód dotačního titulu.
Data o hospodaření s mimorozpočtovými prostředky Českého telekomunikačního úřadu na Účtu pro rozvoj zemského digitálního televizního vysílání. Tento účet je zřízen dle zákona č. 304/2007 Sb., kterým se mění některé zákony v souvislosti s dokončením přechodu zemského analogového televizního vysílání na zemské digitální televizní vysílání. Účet ČTÚ pro rozvoj digitálního vysílání, který byl tvořen na základě výnosů z reklam na České televizi, sloužil k financování expertíz a monitorování procesu přechodu z analogového na digitální vysílání. Tento účet je uzavřen a nelze s tímto zdrojem nadále počítat. Na tento účet převáděla Česká televize prostředky z výnosu reklam ve výši 1 250 000 Kč měsíčně, a to vždy nejpozději do konce následujícího kalendářního měsíce za předchozí kalendářní měsíc.
Číselník všech vybraných účetních jednotek: územní samosprávné celky, dobrovolné svazky obcí, Regionální rady regionů soudržnosti, příspěvkové organizace, organizační složky státu, státní fondy podle rozpočtových pravidel, zdravotní pojišťovny.
Ukazatel informuje o vývoji objemu nedoplatků vybraných exekucemi, a to v porovnání k objemu nedoplatků vybraných exekucemi v roce 2015.
V letech 2016 - 2019 byl pohledem dlouhodobého meziročního porovnávání sledovaných let patrný růst hodnot uvedeného ukazatele, který za sledované roky v relativním vyjádření prezentoval dlouhodobý pozitivní trend vývoje ukazatele zachycující rostoucí výnosy z exekucí oproti výnosům z exekucí v roce 2015.
V meziročním srovnání let 2019 - 2020 došlo v souvislosti s vývojem ekonomiky ČR, která byla v roce 2020 nepříznivě ovlivněná přijetím mimořádných opatření kvůli dopadům epidemie COVID-19, k změně trendu vývoje uvedeného ukazatele, a to v souvislosti s výrazným poklesem celkové hodnoty nedoplatků uhrazených výnosem z exekuce v meziročním srovnání představující pokles o 53,7%. V důsledku uvedeného vývoje meziročních změn vstupní hodnoty z let 2019 - 2020 nebyl zachovaný pozitivní trend vývoje ukazatele z předchozích let.
V roce 2021 opět v důsledku již uvedených souvislostí s vývojem ekonomiky ČR a rovněž v důsledku meziročního vývoje vstupních hodnot z let 2020 - 2021, pokračoval již mírnějším poklesem nepříznivý trend vývoje uvedeného ukazatele, který odrážel pokles celkové hodnoty nedoplatků uhrazených výnosem z exekuce o 7,5%.
Ukazatel zahrnuje údaje o hodnotách celkových "nedoplatků uhrazených výnosem z exekuce" představující platební věty ZS 31 tzv. "výnosy z exekuce" z hodnot celkového inkasa vztaženého k evidovaným druhům příjmů FS ČR (prezentovaných např. v Informaci o činnosti FS ČR), a to k 31. 12. v příslušném roce.
Údaje o činnosti call centra pro důchodové pojištění
Údaje o činnosti call centra pro nemocenské pojištění
Ukazatel podává meziroční přehled o vývoji hodnot DPH vyjádřených jako napravené "chybějící" daně, která byla výsledkem aktivity správce daně na základě realizace výzev k podání kontrolního hlášení a současně na základě výzev k odstranění nesrovnalostí z 1. párování kontrolních hlášení v letech 2018 - 2021 a současně na základě podnětů z 2. párování kontrolních hlášení v letech 2016 - 2021.
V meziročním srovnání let 2020 a 2021 došlo k navýšení napravené "chybějící" daně na základě výzev k odstranění nesrovnalostí z 1. párování a současně poklesu napravené "chybějící" daně na základě podnětů z 2. párování, a to v souvislosti s vývojem ekonomiky ČR, která byla ovlivněna trvající celosvětovou epidemií COVID-19 a přijatými opatřeními i v roce 2021, což mělo za následek přetrvávající snížení počtu podnětů z 2. párování, kdy v měsících leden až květen 2021 nebyly podněty 2. párování odesílány vůbec.
Ukazatel zahrnuje údaje o hodnotách DPH, které byly výsledkem aktivity správce dně při uplatnění § 101g „Postup při nesplnění povinnosti související s kontrolním hlášením“ dle zákona 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty v rámci z 1. a 2. párování kontrolního hlášení.
Údaje o plnění zákonné povinnosti zaměstnávat osoby se zdravotním postižením
Ukazatel podává mezičtvrtletní přehled o vývoji počtu podaných případů trestních oznámení na trestné činy FS ČR a o vývoji celkové hodnoty vzniklé škody FS ČR za rok 2020 a současně podává informaci o údajích za rok 2019.
V roce 2019 podala FS ČR celkem 1 990 trestních oznámení na trestné činy s celkovou hodnotou vzniklých škod ve výši 5 039 mil. Kč. Z celkového počtu podaných trestních oznámení se 58,2% podílelo 1 159 oznámení, která byla podaná na trestné činy dle § 240 („krácení daně“) a která se 97,1% podílela na celkové hodnotě vzniklé škody. Dále se 19,7% podílelo 392 oznámení, která byla podaná na trestné činy dle § 241 („neodvedení daně“) a která se 2,9% podílela na celkové hodnotě vzniklé škody. Současně se 15,9% podílelo 317 oznámení, která byla podaná na trestné činy dle § 227 („porušení povinnosti učinit pravdivé prohlášení o majetku“).
V roce 2020 podala FS ČR celkem 1 322 trestních oznámení na trestné činy s celkovou hodnotou vzniklých škod ve výši 3 591 mil. Kč. Z celkového počtu podaných trestních oznámení se 68,4% podílelo 904 oznámení, která byla podaná na trestné činy dle § 240 („krácení daně“) a která se 97% podílela na celkové hodnotě vzniklé škody. Dále se 16,1% podílelo 213 oznámení, která byla podaná na trestné činy dle § 241 („neodvedení daně“) a která se 3% podílela na celkové hodnotě vzniklé škody. Současně se 9,1% podílelo 120 oznámení, která byla podaná na trestné činy dle § 227 („porušení povinnosti učinit pravdivé prohlášení o majetku“).
V roce 2021 podala FS ČR celkem 1 187 trestních oznámení na trestné činy s celkovou hodnotou vzniklých škod ve výši 2 315 mil. Kč. Z celkového počtu podaných trestních oznámení se 61,8% podílelo 734 oznámení, která byla podaná na trestné činy dle § 240 („krácení daně“) a která se 94,5% podílela na celkové hodnotě vzniklé škody. Dále se 23% podílelo 273 oznámení, která byla podaná na trestné činy dle § 241 („neodvedení daně“) a která se 5,5% podílela na celkové hodnotě vzniklé škody. Současně se podílelo 134 oznámení, která byla podaná na trestné činy dle § 227 („porušení povinnosti učinit pravdivé prohlášení o majetku“).
Ukazatel zahrnuje údaje o počtech případů oznámených trestných činů FS ČR a současně o celkových hodnotách vzniklých škod FS ČR, které byly FS ČR podány formou oznámení v souladu se zákonem č. 40/2009 Sb., trestní zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a to dle výše uvedených paragrafů, byly za sledovaná období získány z "Evidence trestních oznámení“. U trestných činů „Prohlášení o majetku (§ 227)“ a „Jiného (§ 254)“ trestní zákoník nevyžaduje způsobenou škodu, zkratka "SZ" je sociální zabezpečení.