Rozvody celkem, podle počtu nezletilých dětí a pořadí rozvodu od roku 2000 až do úrovně SO ORP.
Počet rozvodů podle délky trvání manželství (jednoleté, pětileté intervaly délky) od roku 2001.
Počet rozvodů podle věku mužů (jednotky věku, pětileté věkové skupiny) od roku 2001.
Počet rozvodů podle věku žen (jednotky věku, pětileté věkové skupiny) od roku 2001.
Malé lokální projekty 2017
Malé lokální projekty 2018
Malé lokální projekty 2019
Malé lokální projekty 2020
Malé lokální projekty 2021
Malé lokální projekty 2022
Malé lokální projekty 2023
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (RVP PV) vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla pro vzdělávání dětí předškolního věku. Je závazný pro předškolní vzdělávání v mateřských školách, v lesních mateřských školách a v přípravných třídách základních škol. RVP PV stanovuje elementární vzdělanostní základ, na který navazuje základní vzdělávání. RVP PV určuje společný rámec, který je třeba zachovávat při tvorbě vlastního školního vzdělávacího programu, jeho realizaci i následných úpravách.
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (RVP PV) vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla pro vzdělávání dětí předškolního věku. Je závazný pro předškolní vzdělávání v mateřských školách, v lesních mateřských školách a v přípravných třídách základních škol. RVP PV stanovuje elementární vzdělanostní základ, na který navazuje základní vzdělávání. RVP PV určuje společný rámec, který je třeba zachovávat při tvorbě vlastního školního vzdělávacího programu, jeho realizaci i následných úpravách.
Datová sada obsahuje kromě závazné části také další metodickou podporu, jako jsou Komentáře, Vazby mezi jednotlivými OVU, Popisy úrovní a Ilustrace očekávaných výsledků učení.
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (RVP PV) vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla pro vzdělávání dětí předškolního věku. Je závazný pro předškolní vzdělávání v mateřských školách, v lesních mateřských školách a v přípravných třídách základních škol. RVP PV stanovuje elementární vzdělanostní základ, na který navazuje základní vzdělávání. RVP PV určuje společný rámec, který je třeba zachovávat při tvorbě vlastního školního vzdělávacího programu, jeho realizaci i následných úpravách.
Datová sada obsahuje kromě závazné části také další metodickou podporu, jako jsou Komentáře, Vazby mezi jednotlivými OVU, Popisy úrovní a Ilustrace očekávaných výsledků učení.
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (RVP PV) vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla pro vzdělávání dětí předškolního věku. Je závazný pro předškolní vzdělávání v mateřských školách, v lesních mateřských školách a v přípravných třídách základních škol. RVP PV stanovuje elementární vzdělanostní základ, na který navazuje základní vzdělávání. RVP PV určuje společný rámec, který je třeba zachovávat při tvorbě vlastního školního vzdělávacího programu, jeho realizaci i následných úpravách.
Datová sada obsahuje kromě závazné části také další metodickou podporu, jako jsou Komentáře, Vazby mezi jednotlivými OVU, Popisy úrovní a Ilustrace očekávaných výsledků učení.
Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální (RVP ZŠS) je klíčovým dokumentem, který stanovuje strukturu, obsah a cíle vzdělávání a je závazný pro všechny základní školy speciální. Zároveň hraje důležitou roli i při individuálním vzdělávání žáků.
RVP ZŠS je rozdělen do dvou dílů, které zohledňují rozdílné vzdělávací potřeby žáků podle stupně mentálního postižení. Oba díly jsou navrženy tak, aby byly plně prostupné:
- Díl I je určen pro žáky se středně těžkým mentálním postižením, případně v kombinaci s jiným druhem postižení.
- Díl II je zaměřen na žáky s těžkým nebo hlubokým mentálním postižením, případně kombinovaným s dalšími postiženími či souběžným postižením více vadami.
Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální (RVP ZŠS) je klíčovým dokumentem, který stanovuje strukturu, obsah a cíle vzdělávání a je závazný pro všechny základní školy speciální. Zároveň hraje důležitou roli i při individuálním vzdělávání žáků.
RVP ZŠS je rozdělen do dvou dílů, které zohledňují rozdílné vzdělávací potřeby žáků podle stupně mentálního postižení. Oba díly jsou navrženy tak, aby byly plně prostupné:
- Díl I je určen pro žáky se středně těžkým mentálním postižením, případně v kombinaci s jiným druhem postižení.
- Díl II je zaměřen na žáky s těžkým nebo hlubokým mentálním postižením, případně kombinovaným s dalšími postiženími či souběžným postižením více vadami.
Datová sada obsahuje kromě závazné části také další metodickou podporu, jako jsou Komentáře a Vazby mezi jednotlivými OVU