Data.Praha je web, kde najdete veřejné výstupy nad městskými daty. Na webu najdete dashboardy, grafy, katalog otevřených dat a odkaz na API dokumentaci. Tyto výstupy vám umožní analyzovat a vizualizovat data o Praze. Doufáme, že vám naše platforma bude užitečná!
Aplikace zveřejňuje různé druhy geograficky lokalizovaných sad dat v nadstavbě nad uživatelsky přívětivým prostředím Google Maps.
Hlídač státu je webová platforma, kde na jednom místě probíhá kontrola, analýza a propojování dat z registru smluv, veřejných zakázek, dotací, sponzorů politických stran i jednání politiků samotných.
Publikační databáze Dun & Bradstreet Czech Republic obsahuje aktualizovaná data z desítek zdrojů. Údaje jsou zpracovávány ze tří hlavních oblastí: oficiální registry (např. obchodní rejstřík, živnostenský rejstřík, insolvenční rejstřík), šetření (např. informace od samotných firem-telefonáty, vyhledávání na webových stránkách, monitoring tisku), údaje od externích dodavatelů/partnerů (např. poskytovatelé pohledávek, poskytovatelé platebních informací).
Dun & Bradstreet Czech Republic zpracovává údaje za všechny ekonomické subjekty vykonávající podnikatelskou, nebo obdobnou činnost, nebo za subjekty v přímém vztahu k podnikatelským subjektům v České republice a na Slovensku. Shromažďujeme a zpracováváme primárně údaje z veřejně dostupných zdrojů. Všechny zdroje jsou důvěryhodné a Dun & Bradstreet Czech Republic denně vynakládá obrovské úsilí na zajištění přesnosti a aktuálnosti shromažďovaných údajů.
Toto zpracování dat je základním krokem pro aktuálnost a přesnost údajů v produktech Dun & Bradstreet Czech Republic. Naši zákazníci využívají data v našich produktech pro statistické, analytické účely, pro účely řízení úvěrového rizika, nebo pro účely předběžného výběru.
Díky datům Dun & Bradstreet Czech Republic mají naši zákazníci (firmy, státní úřady, organizace a obce) neustálý přístup k aktuálním informacím a mohou se rozhodovat na základě správných údajů. Pomocí dat v našich produktech mohou zákazníci efektivně řídit svá rizika nad svými portfolii z řad svých klientů i potenciálních zákazníků. Mohou tak předcházet negativním událostem například v následujících oblastech: prevence nedobytných pohledávek, odhalování podvodů, předběžný výběr pro obchodní jednání, vymáhání pohledávek, aktualizace vlastních údajů klientů (např. údajů v CRM nebo ERP systémech klientů.) a pod.