3D model mostů zobrazuje mosty na území města Brna v jednoduché podobě ploch ve 3D. Model mostů vznikl v roce 2017 metodou stereofotogrammetrie z leteckých měřických snímků z března 2017. Přesnost zjištění výšky a souřadnic metodou stereofotogrammetrie je odhadována do 20 cm.Model je ke stažení v několika formátech:DGN (SJTSK)DWG (SJTSK)SHP (SJTSK)
English description below. Dopravní intenzity pěších a cyklistů z každoroční květnové akce "Do práce na kole" pořádané spolkem Automat. Data zahrnují atributy o počtech průjezdů v jednotlivých úsecích cestní sítě, a to v letech 2021 až 2023. Data zahrnují počty pěších i cyklistů (cyklisté tvoří 95 % celého souboru). Data byla upravena s použitím cestní sítě Open Street Map.Data jsou aktualizována 1x ročně. Souřadnicový systém: GCS WGS84.Z důvodu změny metodiky jsou data z let 2018 až 2022 v samostatné datové sadě. Traffic movements of cyclists and pedestrians from the "Bike to work" event provided by Automat company. Data is collected on May each year. Dataset includes attributes: count of cyclists per each section of road from 2021 to 2023 and overall amount. Data was enhanced using Open Street Map. Data is updated once a year. Coordinates system: GCS WGS84.Data created by older methodology from years 2018 – 2022 are available in separate dataset.
Datová sada s prostorovou lokalizací autobusových linek využívaných pro Veřejnou dopravu Královéhradeckého kraje (VDKHK). Nejsou zde obsaženy linky MHD a ty, které nejsou součástí dopravy v kompetenci kraje. Zdrojem dat je Odbor dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu Královéhradeckého kraje.
Autobusové zastávky Integrovaného dopravního systému IDOL na území Liberckého kraje
správa Integrovaného dopravního systému Libereckého kraje IDOL v rámci samostatné působnosti kraje
Datová sada s prostorovou lokalizací autobusových zastávek v rámci Veřejné dopravy Královéhradeckého kraje (VDKHK). Nejsou zde obsaženy zastávky MHD. Zdrojem dat je Odbor dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu Královéhradeckého kraje.
English description below. Matice cest se dodává v rozsahu 14 dnů. 7.10.2019 až 20.10.2019, tj. 14 matic po jednotlivých dnech. K tomu 7 matic, kde jsou zprůměrované dny v týdnu a k tomu ještě zprůměrovaný pracovní a víkendový den za celých 14 dní.V předaném výstupu jsou časy, kdy cesty začaly a skončily. Nejnižší čas je 0 a nejvyšší 23.Cesty začínající v čase 0 v datech jsou, ale tyto cesty mohly začít předchozí den. Podobně i cesty končící v čase 23 mohou končit až den následující. Pokud je třeba eliminovat cesty, které začínají a končí jiné dny (např. 22:00 – 2:00), z dat se musí skrýt cesty, které začínají v čase 0 (start_cas = 0) a ty, které končí v 23 (cil_cas = 23).Matice uskutečněných cest nabývá následujících maximálních rozsahů možných zdrojů a cílů:1. Území města Brna – úroveň katastrálního území (celkem maximálně 48 jednotek)2. Okres Brno-venkov – úroveň obce (celkem maximálně 187 jednotek)3. Zbytek Jihomoravského kraje – úroveň SO ORP (celkem maximálně 21 jednotek)4. Jiné kraje ČR – úroveň krajů (celkem maximálně 13 jednotek)Atributy: start_cas: začátek cest příslušného zprava otevřeného intervalu (2 znamená čas od 2:00:00 do 2:59:59)cil_cas: konec cest příslušného zprava otevřeného intervalu (2 znamená čas od 2:00:00 do 2:59:59)start_level: úroveň administrativní jednotkystart_kod: kód jednotky dle číselníku ČSÚcil_level: úroveň administrativní jednotkycil_kod: kód jednotky dle číselníku ČSÚcz: rozlišení, zda je cesta uskutečněna tuzemskou SIM (=1), nebo zahraniční (=0)pocet: nekalibrovaný naměřený počet cest (anonymizace pod hodnotu 5)pocet_kalibrovano: naměřený počet cest vynásobený koeficientem místa bydliště každé jednotlivé SIMThe travel matrix is delivered within 14 days. 10/7/2019 to 10/20/2019, ie 14 matrices per day. In addition, 7 nuts, where are the average days of the week and also the average working and weekend day for the whole 14 days.There are times in the transmitted output when the journeys began and ended. The lowest time is 0 and the highest is 23. Paths starting at time 0 in the data are, but these paths could have started the previous day. Similarly, paths ending in time 23 they may end until the next day. If it is necessary to eliminate trips that start and end on other days (eg 22:00 - 2:00), trip data that start at time 0 (start_cas = 0) and those that end at 23 (cil_cas = 23) must be hidden from the data.The matrix of completed trips acquires the following maximum ranges of possible resources and goals:1. Brno city cadastre - the level of the cadastral territory (a maximum of 48 units in total)2. District Brno-venkov - municipality level (maximum 187 units in total)3. Rest of the South Moravian Region - administrative district of the municipality level (maximum 21 units in total)4. Other regions of the Czech Republic - level of regions (maximum maximum of 13 units)
Statistika průjezdu cyklistů v Bílé Hoře- 15 minutový interval měření
Statistika průjezdu cyklistů v Koterově - 15 minutový interval měření
Statistika průjezdu cyklistů u Papírenské lávky - 15 minutový interval měření
Statistika průjezdu cyklistů v sadech Pětatřicátníků - 15 minutový interval měření
Statistika průjezdu cyklistů v ulici U Prazdroje - 15 minutový interval měření
Datová sada obsahující bodově znázorněné cykloboxy. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
English description below. Data zobrazují intenzity cyklistů a chodců na strategicky umístěných cyklodetektorech v rámci města Brna. Aktualizace probíhá každou hodinu. Data jsou vždy hodinovým souhrnem za dané časové období. Konec časového intervalu je uveden v atributu EndOfInterval, kdy uvedená hodina značí koncovou hodinu období za kterou jsou data sesbíraná. Detektory Kounicova A, Kounicova B, Lidicka A, Lidicka B, Nové sady A, Nové sady B zaznamenávají jenom atribut SecondDirection.Cyclists. Ostatní atributy u těchto detektorů mají zapsanou statickou 0.Bližší popis obsažených atributů je uveden zde. Historická data stará maximálně rok, najdete zde.The data show the intensities of cyclists and pedestrians at strategically located cycling detectors within the city of Brno. The data is updated hourly and is always an hourly summary for a given time period. The end of the time interval is indicated in the EndOfInterval attribute, where the hour indicated marks the end hour of the period for which the data is collected. Kounicova A, Kounicova B, Lidicka A, Lidicka B, Nové sady A, Nové sady B detectors record only the SecondDirection.Cyclists attribute. Other attributes for these detectors have a written non-changing(static) 0.A more detailed description of the included attributes is given here. Historical, up to a year old data, can be found here.
Datová sada obsahuje zrealizovaná cyklistická opatření v rámci území Brna např. (cyklostezky, jízdní pruhy pro cyklisty, cykloobousměrky a další). Data jsou spravována Odborem dopravy a aktualizována v co nejkratší době po realizaci daného opatření. Data jsou k nahlédnutí v aplikaci Cyklistická opatření. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
API přístup k aktuálním i historickým datům z cyklosčítačů.
Cyklotrasy Jihomoravského kraje. Místní, nadnárodní.
Síť existujících cyklotras v zastavěném území města Mostu kategorizovaná dle formy dopravního značení. Základním dokumentem schváleným Radou města Mostu dne 17.1.2019 a zajišťujícím systémový přístup k rozvoji cyklodopravy ve městě Most je Koncepce cyklistické dopravy statutárního města Mostu společně s Generelem cyklistické dopravy.
Významná dopravní omezení na místních komunikacích I. třídy na území hl. m. Prahy
Digitální geografický model území ČR (Data250). Minimální polohová přesnost je 125 m a podrobnost odpovídá měřítku 1 : 250 000. Obsah Data250 tvoří cca 50 typů geografických objektů. Databáze je strukturovaná do osmi tematických skupin - hranice územních jednotek, vodstvo, doprava, sídla, geografická jména, různé objekty, vegetace a povrch, výškopis. Data jsou poskytována jako otevřená data ve formátu SHP.
Seznam dopravců provozujících osobní linkovou dopravu na území Libereckého kraje.
Jedná se o anonymizovaná data o rychlosti, počtu průjezdů typových dopravních prostředků užívaných na pozemních komunikacích v čase.
Dopravní informace související s bezpečností silničního provozu z celé ČR dle Nařízení EK (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/HTML/?uri=CELEX:32013R0886). Data jsou podmnožinou zdroje dat ´DATEX II - Běžné dopravní informace´ z NDIC ČR a jsou transformována do formátu otevřených dat, dostupná prostřednictvím koncového bodu služby SPARQL jako individuální dopravní informace i jako ucelené snímky v čase.
Zdrojem digitalizovaných informací o silničním provozu je NDIC. Vytvořil TamTam Research v rámci projektu CEF 2018-EU-IA-0088 (http://cef.uv.es/lodroadtran18).
English description below. Data zobrazují nehody na území města Brna od roku 2010. Záznamy pocházejí z dat Policie České republiky. Datová sada je aktualizovaná jednou ročně a je v souřadnicovém systému WGS 84. Bližší informace v přiloženém popisu.The data show accidents in the city of Brno since 2010. The records come from data from the Police of the Czech Republic. The data set is updated once a year and is in the WGS 84 coordinate system. More information in the attached description
Dopravní nehody na území ORP Most. Záznamy pocházejí z dat Policie České republiky. Datová sada je aktualizována v závislosti na dostupnosti dat na webu Policie ČR - ideálně jednou za měsíc. Bližsí popis dat je k dispozici v tomto dokumentu.