Vyhledávání datových sad


Nalezeny 3 datové sady. Filtrovat výsledky

Filtry

Datová série (1)
  • Statistiky v oblasti ekologických daní na plyn (3)
Poskytovatelé (1)
  • Ministerstvo financí (3)
Druh datové sady (1)
  • Otevřená data (3)
Témata (1)
  • Vláda a veřejný sektor (3)
Kategorie HVD (0)
    Datová služba (0)
      Formáty (1)
      • CSV (3)
      Klíčová slova (2)
      • spotřební daň (3)
      • plyn (2)
      Informační systém veřejné správy (0)
        Časové pokrytí Od Do
        Zrušit filtry
        Řazení: Název vzestupně
        • Název vzestupně
        • Název sestupně
        Řazení: Název vzestupně
        • Název vzestupně
        • Název sestupně
        Aktivní filtry:
        Statistiky v oblasti ekologických daní na plyn
        Ministerstvo financí
        Vláda a veřejný sektor
        Zrušit filtry
        • Otevřená data

        Ekologická daň z plynu - Inkaso v Kč

        • V tabulkách jsou uvedeny předpisy/výměry daně ze zemního plynu a některých dalších plynů vztahující se k příslušnému zdaňovacímu období, tedy období, kdy vznikla povinnost daň přiznat a zaplatit (nejčastěji
        v souvislosti s jejím dodáním konečnému spotřebiteli na daňovém území České republiky).
        • Konečným spotřebitelem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která není držitelem povolení k nabytí plynu bez daně; konečným spotřebitelem není provozovatel distribuční soustavy, provozovatel přepravní
        soustavy ani provozovatel podzemního zásobníku plynu.
        • Inkaso nekopíruje přesně v časové závislosti na splatnosti daně výši daně vyměřené za zdaňovací období. Za delší časové období a s užitím časového posunu (splatnost) dává však toto srovnání poměrně dobrou
        informaci o úplnosti dat či o platební morálce daňových subjektů.
        • Pokud je u daňového přiznání zahájen postup k odstranění pochybností, nejsou data z tohoto daňového přiznání předepsána ve zdrojové aplikaci, dokud není správcem daně vyměřeno a vydán platební výměr.
        Časová prodleva je v tomto případě různě dlouhá a je odvislá od doby trvání postupu k odstranění pochybností. V případě dodatečných daňových přiznání nebo vyměření z moci úřední je časová prodleva delší a
        odvíjí se od toho, kdy subjekt nebo správce daně zjistí, že povinnost daň přiznat a zaplatit je v jiné výši, než ta, kterou subjekt přiznal v řádném daňovém přiznání. Z výše uvedených důvodů se již zveřejněná data o
        vyměřené dani mohou průběžně měnit, neboť v rámci doplnění dat za další zdaňovací období budou již zveřejněná data v jednotlivých obdobích za aktuální a předchozí kalendářní rok aktualizována.
        • Lhůta pro podání daňového přiznání je v případě "ekologických daní" nejpozději do 25. dne po skončení zdaňovacího období, za které se tato daň přiznává. Údaje jsou proto zveřejňovány zhruba po dvou
        měsících po skončení zdaňovacího období.

        • CSV
        • Otevřená data

        Ekologická daň z plynu - Vratky osobám požívajícím výsad a imunit

        • V tabulkách jsou uvedeny předpisy/výměry daně ze zemního plynu a některých dalších plynů vztahující se k příslušnému zdaňovacímu období, tedy období, kdy vznikla povinnost daň přiznat a zaplatit (nejčastěji
        v souvislosti s jejím dodáním konečnému spotřebiteli na daňovém území České republiky).
        • Konečným spotřebitelem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která není držitelem povolení k nabytí plynu bez daně; konečným spotřebitelem není provozovatel distribuční soustavy, provozovatel přepravní
        soustavy ani provozovatel podzemního zásobníku plynu.
        • Inkaso nekopíruje přesně v časové závislosti na splatnosti daně výši daně vyměřené za zdaňovací období. Za delší časové období a s užitím časového posunu (splatnost) dává však toto srovnání poměrně dobrou
        informaci o úplnosti dat či o platební morálce daňových subjektů.
        • Pokud je u daňového přiznání zahájen postup k odstranění pochybností, nejsou data z tohoto daňového přiznání předepsána ve zdrojové aplikaci, dokud není správcem daně vyměřeno a vydán platební výměr.
        Časová prodleva je v tomto případě různě dlouhá a je odvislá od doby trvání postupu k odstranění pochybností. V případě dodatečných daňových přiznání nebo vyměření z moci úřední je časová prodleva delší a
        odvíjí se od toho, kdy subjekt nebo správce daně zjistí, že povinnost daň přiznat a zaplatit je v jiné výši, než ta, kterou subjekt přiznal v řádném daňovém přiznání. Z výše uvedených důvodů se již zveřejněná data o
        vyměřené dani mohou průběžně měnit, neboť v rámci doplnění dat za další zdaňovací období budou již zveřejněná data v jednotlivých obdobích za aktuální a předchozí kalendářní rok aktualizována.
        • Lhůta pro podání daňového přiznání je v případě "ekologických daní" nejpozději do 25. dne po skončení zdaňovacího období, za které se tato daň přiznává. Údaje jsou proto zveřejňovány zhruba po dvou
        měsících po skončení zdaňovacího období.

        • CSV
        • Otevřená data

        Ekologická daň z plynu - Vyměřená daň v Kč

        570501 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2705 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro pohon motorů nebo pro jiné účely s výjimkou plynu uvedeného v § 4 písm. b) a c) části čtyřicáté
        páté zákona č. 261/2007 Sb., o stabilizaci veřejných rozpočtů
        570502 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2705 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro výrobu tepla bez ohledu na způsob spotřeby tepla (dále jen „výroba tepla“)
        570503 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2705 určený k použití, nabízený k prodeji, nebo používaný:
        a) pro stacionární motory,
        b) v souvislosti s provozy a stroji používanými při stavbách, stavebně inženýrských pracích a veřejných pracích, nebo
        c) pro vozidla určená k používání mimo veřejné cesty nebo pro vozidla, která nejsou schválená k používání převážně na veřejných silnicích
        571114 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 21 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro pohon motorů nebo pro jiné účely s výjimkou plynu uvedeného v § 4 písm. b) a c) části
        čtyřicáté páté zákona č. 261/2007 Sb., o stabilizaci veřejných rozpočtů (se sazbou platnou v období od 1. ledna 2018 do 31. prosince 2019)
        571115 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 11 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro pohon motorů nebo pro jiné účely s výjimkou plynu uvedeného v § 4 písm. b) a c) části
        čtyřicáté páté zákona č. 261/2007, o stabilizaci veřejných rozpočtů (se sazbou platnou v období od 1... ledna 2020)
        571116 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 11 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro výrobu tepla bez ohledu na způsob spotřeby tepla (dále jen „výroba tepla“)
        571117 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 11 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný:
        a) pro stacionární motory,
        b) v souvislosti s provozy a stroji používanými při stavbách, stavebně inženýrských pracích a veřejných pracích, nebo
        c) pro vozidla určená k používání mimo veřejné cesty nebo pro vozidla, která nejsou schválená k používání převážně na veřejných silnicích
        571122 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 21 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro pohon motorů nebo pro jiné účely s výjimkou plynu uvedeného v § 4 písm. b) a c) části
        čtyřicáté páté zákona č. 261/2007 Sb., o stabilizaci veřejných rozpočtů
        (se sazbou platnou v období od 1. ledna 2012 do 31. prosince 2014)
        571124 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 21 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro pohon motorů nebo pro jiné účely s výjimkou plynu uvedeného v § 4 písm. b) a c) části
        čtyřicáté páté zákona č. 261/2007 Sb., o stabilizaci veřejných rozpočtů používaný pro pohon motorů nebo pro jiné účely s výjimkou plynu uvedeného v § 4 písm. b) a c) části čtyřicáté páté zákona č. 261/2007
        Sb., o stabilizaci veřejných rozpočtů (se sazbou platnou v období od 1. ledna 2018 do 31. prosince 2019)
        571125 - Plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 21 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro pohon motorů nebo pro jiné účely s výjimkou plynu uvedeného v § 4 písm. b) a c) části
        čtyřicáté páté zákona č. 261/2007, o stabilizaci veřejných rozpočtů (se sazbou platnou v období od 1... ledna 2020)
        571126 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 21 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro výrobu tepla bez ohledu na způsob spotřeby tepla (dále jen „výroba tepla“)
        571127 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 21 určený k použití, nabízený k prodeji, nebo používaný:
        a) pro stacionární motory,
        b) v souvislosti s provozy a stroji používanými při stavbách, stavebně inženýrských pracích a veřejných pracích, nebo
        c) pro vozidla určená k používání mimo veřejné cesty nebo pro vozidla, která nejsou schválená k používání převážně na veřejných silnicích
        571131 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 29 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro pohon motorů nebo pro jiné účely s výjimkou plynu uvedeného v § 4 písm. b) a c) části
        čtyřicáté páté zákona č. 261/2007 Sb., o stabilizaci veřejných rozpočtů
        571132 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 29 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro výrobu tepla bez ohledu na způsob spotřeby tepla (dále jen „výroba tepla“)
        571133 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 29 určený k použití, nabízený k prodeji, nebo používaný:
        a) pro stacionární motory,
        b) v souvislosti s provozy a stroji používanými při stavbách, stavebně inženýrských pracích a veřejných pracích, nebo
        c) pro vozidla určená k používání mimo veřejné cesty nebo pro vozidla, která nejsou schválená k používání převážně na veřejných silnicích
        • V tabulkách jsou uvedeny předpisy/výměry daně ze zemního plynu a některých dalších plynů vztahující se k příslušnému zdaňovacímu období, tedy období, kdy vznikla povinnost daň přiznat a zaplatit (nejčastěji
        v souvislosti s jejím dodáním konečnému spotřebiteli na daňovém území České republiky).
        • Konečným spotřebitelem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která není držitelem povolení k nabytí plynu bez daně; konečným spotřebitelem není provozovatel distribuční soustavy, provozovatel přepravní
        soustavy ani provozovatel podzemního zásobníku plynu.
        • Inkaso nekopíruje přesně v časové závislosti na splatnosti daně výši daně vyměřené za zdaňovací období. Za delší časové období a s užitím časového posunu (splatnost) dává však toto srovnání poměrně dobrou
        informaci o úplnosti dat či o platební morálce daňových subjektů.
        • Pokud je u daňového přiznání zahájen postup k odstranění pochybností, nejsou data z tohoto daňového přiznání předepsána ve zdrojové aplikaci, dokud není správcem daně vyměřeno a vydán platební výměr.
        Časová prodleva je v tomto případě různě dlouhá a je odvislá od doby trvání postupu k odstranění pochybností. V případě dodatečných daňových přiznání nebo vyměření z moci úřední je časová prodleva delší a
        odvíjí se od toho, kdy subjekt nebo správce daně zjistí, že povinnost daň přiznat a zaplatit je v jiné výši, než ta, kterou subjekt přiznal v řádném daňovém přiznání. Z výše uvedených důvodů se již zveřejněná data o
        vyměřené dani mohou průběžně měnit, neboť v rámci doplnění dat za další zdaňovací období budou již zveřejněná data v jednotlivých obdobích za aktuální a předchozí kalendářní rok aktualizována.
        • Lhůta pro podání daňového přiznání je v případě "ekologických daní" nejpozději do 25. dne po skončení zdaňovacího období, za které se tato daň přiznává. Údaje jsou proto zveřejňovány zhruba po dvou
        měsících po skončení zdaňovacího období.

        • CSV