Datová sada s prostorovou lokalizací autobusových linek využívaných pro Veřejnou dopravu Královéhradeckého kraje (VDKHK). Nejsou zde obsaženy linky MHD a ty, které nejsou součástí dopravy v kompetenci kraje. Zdrojem dat je Odbor dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu Královéhradeckého kraje.
Datová sada s prostorovou lokalizací autobusových zastávek v rámci Veřejné dopravy Královéhradeckého kraje (VDKHK). Nejsou zde obsaženy zastávky MHD. Zdrojem dat je Odbor dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu Královéhradeckého kraje.
Datová sada obsahuje data o poloze zrealizovaných městských stojanů na území Brna. Ke každému stojanu je přiložena fotografie z místa realizace. Městské stojany jsou ve správě jednotlivých MČ. Údaje o realizovaných stojanech jsou spravovány v gesci Odboru dopravy. Dále datová sada obsahuje stojany mimo správu města, a to zejména soukromých subjektů. Primárním datovým zdrojem pro ostatní stojany je datová sada OpenStreetMap. Stojany na kola jsou zobrazeny ve veřejné mapové aplikaci Cyklistická opatření nebo v interní aplikaci Cyklistická opatření interní. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Pentlogramy intenzity dopravy zpracovávají pravidelně Brněnské komunikace, a.s. (dále zkráceně BKOM). Výstupy pentlogramů jsou schémata uzlů a úseků mezi nimi. Tato data jsou od roku 2016 zpracována do gisové podoby (SHP) nad uličním grafem a jsou s vydáním nového pentlogramu doplněna. Aktualizace probíhá každé dva roky. Pentlogramy sledují intenzitu motorových vozidel a cyklistů. Číselná hodnota pro jednotlivé roky definuje počet cyklistů (v desítkách) za 24hodin během všedního dne / v neděli. Tato sada je zobrazena v interních mapových aplikacích Mapa dopravy, Mapa BKOM a Cyklistická opatření (interní i veřejná). Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
English description below. Data z veřejně dostupných parkovacích ploch v Brně. Aktualizace datové sady probíhá každých 5 minut a zobrazují základní atributy o počtu volných míst, kapacitě. Bližší popis obsažených atributů je uveden zde. Data s historickými záznamy rok zpětně jsou dostupná na vyžádání: data@brno.cz. Souřadnicový systém: GCS WGS84.The data of publicly available car parks in Brno. The dataset is updated every 5 minutes and contains attributes about the number of available spaces, capacity. A more detailed description of the included attributes can be found here. Historical data up to year old are avaliable per request : data@brno.cz. Coordinate system: GCS WGS84.
Datová sada obsahuje zrealizovaná cyklistická opatření v rámci území Brna např. (cyklostezky, jízdní pruhy pro cyklisty, cykloobousměrky a další). Data jsou spravována Odborem dopravy a aktualizována v co nejkratší době po realizaci daného opatření. Data jsou k nahlédnutí v aplikaci Cyklistická opatření. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Datová sada obsahující bodově znázorněné cykloboxy. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
English description below. Data zobrazují intenzity cyklistů a chodců na strategicky umístěných cyklodetektorech v rámci města Brna. Aktualizace probíhá každou hodinu. Data jsou vždy hodinovým souhrnem za dané časové období. Konec časového intervalu je uveden v atributu EndOfInterval, kdy uvedená hodina značí koncovou hodinu období za kterou jsou data sesbíraná. Detektory Kounicova A, Kounicova B, Lidicka A, Lidicka B, Nové sady A, Nové sady B zaznamenávají jenom atribut SecondDirection.Cyclists. Ostatní atributy u těchto detektorů mají zapsanou statickou 0.Bližší popis obsažených atributů je uveden zde. Historická data stará maximálně rok, najdete zde.The data show the intensities of cyclists and pedestrians at strategically located cycling detectors within the city of Brno. The data is updated hourly and is always an hourly summary for a given time period. The end of the time interval is indicated in the EndOfInterval attribute, where the hour indicated marks the end hour of the period for which the data is collected. Kounicova A, Kounicova B, Lidicka A, Lidicka B, Nové sady A, Nové sady B detectors record only the SecondDirection.Cyclists attribute. Other attributes for these detectors have a written non-changing(static) 0.A more detailed description of the included attributes is given here. Historical, up to a year old data, can be found here.
English description below. Dopravní intenzity pěších a cyklistů z každoroční květnové akce "Do práce na kole" pořádané spolkem Automat. Data zahrnují atributy o počtech průjezdů v jednotlivých úsecích cestní sítě, a to v letech 2021 až 2023. Data zahrnují počty pěších i cyklistů (cyklisté tvoří 95 % celého souboru). Data byla upravena s použitím cestní sítě Open Street Map.Data jsou aktualizována 1x ročně. Souřadnicový systém: GCS WGS84.Z důvodu změny metodiky jsou data z let 2018 až 2022 v samostatné datové sadě. Traffic movements of cyclists and pedestrians from the "Bike to work" event provided by Automat company. Data is collected on May each year. Dataset includes attributes: count of cyclists per each section of road from 2021 to 2023 and overall amount. Data was enhanced using Open Street Map. Data is updated once a year. Coordinates system: GCS WGS84.Data created by older methodology from years 2018 – 2022 are available in separate dataset.
Seznam dopravců provozujících osobní linkovou dopravu na území Libereckého kraje.
Jedná se o anonymizovaná data o rychlosti, počtu průjezdů typových dopravních prostředků užívaných na pozemních komunikacích v čase.
Dopravní nehody na území ORP Most. Záznamy pocházejí z dat Policie České republiky. Datová sada je aktualizována v závislosti na dostupnosti dat na webu Policie ČR - ideálně jednou za měsíc. Bližsí popis dat je k dispozici v tomto dokumentu.
English description below. Bodová vrstva elektrických nabíjecích stanic pro auta. Data pocházejí od openchargemap.org a jsou aktualizována 1x měsíčně. Souřadnicový systém je GCS WGS84. Počty a typy konektorů pro každou stanici jsou definovány pomocí JSON zápisu v atributu Connections. Atribut NumberOfPoints určuje počty nabíjecích stanic v lokalitě. Dataset nemusí obsahovat úplně všechny nabíjecí lokality. V případě že v datech nějaká lokalita chybí, napište na data@brno.cz nebo jí můžete jednoduše a rychle doplnit na https://openchargemap.org/site.Point layer of EV charging stations. The data comes from openchargemap.org and is updated once a month. The coordinate system is GCS WGS84. The numbers and types of connectors for each station are defined using JSON notation in the Connections attribute. The NumberOfPoints attribute specifies the number of charging stations at the site. The dataset may not contain all charging sites. If a location is missing, contact data@brno.cz or you can easily and quickly add it at https://openchargemap.org/site.
Datová sada obsahující oblasti obrátkového stání od BKOM. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Bodová vrstva infoboxů nového systému parkování.
Datová sada s prostorovou lokalizací informačních center autobusové dopravy Veřejné dopravy Královéhradeckého kraje (VDKHK) včetně kontaktů na danou provozovnu. Zdrojem dat je Odbor dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu Královéhradeckého kraje.
Pentlogramy intenzity automobilové dopravy vychází z jednorázových sčítání organizovaných Odborem správních činností Magistrátu města Mostu.Sčítání proběhlo v letech 2015 a 2022. Z dat ze sčítání jsou dle metody TP 189 odvozeny statistické ukazatele, které jsou formou jednotlivých atributů k dispozici pro každou linii pentlogramu. Ukazatelé agregují hodnoty počtu vozidel za den (resp. vozidel za hodinu u Padesátirázové hodinové intenzity a intenzity špičkové dopravy) pro oba směry.Popis atributů:Názvy atributů se skládají z 3 částí. Přiklad pojmenování atributu: PRAC_DEN_OS_2015.Význam:1. část – Statistický ukazatel- PRAC_DEN - Intenzita dopravy za dobu průzkumu běžného pracovního dne- DEN - Denní intenzita dopravy (v den průzkumu)- TYDEN - Týdenní průměr denních intenzit dopravy- ROK - Roční průměr denních intenzit dopravy v pracovní dny- INTENZITA_50RAZ_HODINOVA - Padesátirázová hodinová intenzita dopravy- INTENZITA_SPICKOVE_HODINY - Intenzita špičkové hodiny2. část – typ automobilové dopravy- OS - Osobní doprava- MO - Motocyklová doprava- NAKL - Nákladní doprava- BUS - Autobusová doprava- KAM - Kamionová doprava3. část - Rok sčítání dat.
Datová sada obsahující oblasti stání K+R (Kiss and Ride). Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Mobiliář může obsahovat zahrazovací sloupky, zábradlí, závory apod. Součástí dat může být technický stav a fotografie. Data vznikla na základě potřeb úřadů městských částí vést si a udržovat přehled o městském mobiliáři. Data byla převzata z pasportu zeleně a v některých případech doplněna terénním mapováním. Naplnění a údržba dat je v kompetenci jednotlivých úřadů městských částí a liší se tedy v rozsahu mapovaných prvků, míře podrobnosti a způsobu aktualizace. Některé městské části nejsou zmapovány vůbec. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Mobiliář může obsahovat stojany a boxy na kola, nájezdové rampy pro hendikepované, ukazatele (měřiče) rychlosti, parkomaty, dopravní kamery, dopravní značky apod. Součástí dat mohou být fotografie. Data vznikla na základě potřeb úřadů městských částí vést si a udržovat přehled o městském mobiliáři. Data byla převzata z pasportu zeleně a v některých případech doplněna terénním mapováním. Naplnění a údržba dat je v kompetenci jednotlivých úřadů městských částí a liší se tedy v rozsahu mapovaných prvků, míře podrobnosti a způsobu aktualizace. Některé městské části nejsou zmapovány vůbec. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
V zimním období neudržované komunikace v Ostravě. Nařízení města stanovuje rozsah, způsob a lhůty odstraňování závad ve schůdnosti místních komunikací a průjezdních úseků silnic a vymezují úseky, na kterých se nezajišťuje sjízdnost a schůdnost.
Datová sada s prostorovou lokalizací oprav silniční infrastruktury v letech 2016 až 2022 vyjádřených bodově. Jedná se o silnice II. a III. třídy, tedy těch, které jsou ve vlastnictví Královéhradeckého kraje. Zdrojem dat je ÚDRŽBA SILNIC Královéhradeckého kraje a.s.
Datová sada s prostorovou lokalizací oprav silniční infrastruktury od roku 2016 vyjádřených liniově. Jedná se o silnice II. a III. třídy, tedy těch, které jsou ve vlastnictví Královéhradeckého kraje. Zdrojem dat je ÚDRŽBA SILNIC Královéhradeckého kraje a.s.
Vrstva zobrazující úseky placeného stání v oblastech rezidentního parkování na území města Brna. Úseky placeného stání jsou vyznačeny modrým vodorovným značením. V datové sadě jsou obsažena i historická data, proto je vhodné použít filtr dle atributů "platnost od" a "platnost do". Více informací na www.parkovanivbrne.cz. Tato data jsou součástí interního pasportního systému iSitInfo společnosti Brněnské komunikace, a.s. (BKOM). Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Vrstva zobrazující polohu parkovacích automatů v zóně B rezidentního parkování na území města Brna. V datové sadě jsou obsažena i historická data, proto je vhodné použít filtr dle atributů "platnost od" a "platnost do". Více informací na www.parkovanivbrne.cz. Tato data jsou součástí interního pasportního systému iSitInfo společnosti Brněnské komunikace, a.s. (BKOM). Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.