Definiční body budov Technické mapy.
Stav k 30.6.2024, dále neaktualizované
Mapa bonity klimatu hl. m. Prahy - aktualizace 2008. Data byla vytvořená pomocí prostředku ArcGIS 9.2, Spatial Analyst. Vrstva byla převedena z rastrové vrstvy bonita, s horizontálním rozlišením 25m. Pro realizaci této mapy byla využita tato data: Digitalní referenční mapa Praha-bloková mapa budovy Liniová vrstva uličních úseku Vektorová data tématické vrstvy Úpn-doprava-liniová vrstva silniční sítě Výstupy z Modelového hodnocení kvality ovzduší v Praze-aktualizace 2006 firmou ATEM s.r.o. Digitální model terénu DMR25 Ortofotosnímky ČR.
Vrstva vznikla kombinací vrstvy vegetačního pokryvu a rastrové vrstvy urbanizace, která byla vytvořená z uzlových bodů 25x25 m. Pro každý bod se vypočítal poměr ploch zástavby ve čtverci 100 x 100 m k celkové ploše zájmového území. Výslednávrstva byla překlasifikována do pěti kategorií (I - nejlepší pro kvalitu bonity, V - nejhorší)
Mapa bonity klimatu hl. m. Prahy - aktualizace 2008. Data byla vytvořená pomocí prostředku ArcGIS 9.2, Spatial Analyst. Vrstva byla převedena z rastrové vrstvy bonita, s horizontálním rozlišením 25m. Pro realizaci této mapy byla využita tato data: Digitalní referenční mapa Praha-bloková mapa budovy Liniová vrstva uličních úseku Vektorová data tématické vrstvy Úpn-doprava-liniová vrstva silniční sítě Výstupy z Modelového hodnocení kvality ovzduší v Praze-aktualizace 2006 firmou ATEM s.r.o. Digitální model terénu DMR25 Ortofotosnímky ČR.
Vrstva vznikla na základě algoritmu pro výpočet globální solární radiace.Výslednávrstva byla překlasifikována do pěti kategorií (I - nejlepší pro kvalitu bonity, V - nejhorší)
Mapa bonity klimatu hl. m. Prahy - aktualizace 2008. Data byla vytvořená pomocí prostředku ArcGIS 9.2, Spatial Analyst. Vrstva byla převedena z rastrové vrstvy bonita, s horizontálním rozlišením 25m. Pro realizaci této mapy byla využita tato data: Digitalní referenční mapa Praha-bloková mapa budovy Liniová vrstva uličních úseku Vektorová data tématické vrstvy Úpn-doprava-liniová vrstva silniční sítě Výstupy z Modelového hodnocení kvality ovzduší v Praze-aktualizace 2006 firmou ATEM s.r.o. Digitální model terénu DMR25 Ortofotosnímky ČR.
Vrstva vznikla váženou kombinací vrstvy topografickcýh překážek v 8 směrech proudění a vrstvy četností větru v těchto směrech.Výslednávrstva byla překlasifikována do pěti kategorií (I - nejlepší pro kvalitu bonity, V - nejhorší)
Mapa bonity klimatu hl. m. Prahy - aktualizace 2008. Data byla vytvořená pomocí prostředku ArcGIS 9.2, Spatial Analyst. Vrstva byla převedena z rastrové vrstvy bonita, s horizontálním rozlišením 25m. Pro realizaci této mapy byla využita tato data: Digitalní referenční mapa Praha-bloková mapa budovy Liniová vrstva uličních úseku Vektorová data tématické vrstvy Úpn-doprava-liniová vrstva silniční sítě Výstupy z Modelového hodnocení kvality ovzduší v Praze-aktualizace 2006 firmou ATEM s.r.o. Digitální model terénu DMR25 Ortofotosnímky ČR.
Vrstva vznikla interpolací uzlových bodů rychlosti větru v hladině 10 m nad terénem.Výslednávrstva byla překlasifikována do pěti kategorií (I - nejlepší pro kvalitu bonity, V - nejhorší)
Mapa bonity klimatu hl. m. Prahy - aktualizace 2008. Data byla vytvořená pomocí prostředku ArcGIS 9.2, Spatial Analyst. Vrstva byla převedena z rastrové vrstvy bonita, s horizontálním rozlišením 25m. Pro realizaci této mapy byla využita tato data: Digitalní referenční mapa Praha-bloková mapa budovy Liniová vrstva uličních úseku Vektorová data tématické vrstvy Úpn-doprava-liniová vrstva silniční sítě Výstupy z Modelového hodnocení kvality ovzduší v Praze-aktualizace 2006 firmou ATEM s.r.o. Digitální model terénu DMR25 Ortofotosnímky ČR.
Vrstva vznikla interpolací uzlových bodů četností bezvětří v hladině 10 m nad terénem. Výsledná vrstva byla překlasifikována do pěti kategorií (I - nejlepší pro kvalitu bonity, V - nejhorší)
Mapa bonity klimatu hl. m. Prahy - aktualizace 2008. Data byla vytvořená pomocí prostředku ArcGIS 9.2, Spatial Analyst. Vrstva byla převedena z rastrové vrstvy bonita, s horizontálním rozlišením 25m. Pro realizaci této mapy byla využita tato data: Digitalní referenční mapa Praha-bloková mapa budovy Liniová vrstva uličních úseku Vektorová data tématické vrstvy Úpn-doprava-liniová vrstva silniční sítě Výstupy z Modelového hodnocení kvality ovzduší v Praze-aktualizace 2006 firmou ATEM s.r.o. Digitální model terénu DMR25 Ortofotosnímky ČR.
Vrstva vznikla kombinací rozložení polí koncentrací NO2 a PM10. Výsledná vrstva byla překlasifikována do pěti kategorií (I - nejlepší pro kvalitu bonity, V - nejhorší)
Datová vrstva zobrazuje výběr nejvýznamnějších modernistických souborů ze 2. poloviny 20. stol. Vznikla na základě zhodnocení urbanistických, architektonických a uměleckohistorických kvalit v rámci přípravy databáze poválečných obytných souborů na území hlavního města Prahy pro ÚAP 2020, vrstva bude začleněna do připravované Databáze významných staveb a míst.
Cyklistické trasy značené, doporučené a ostatní
Bodová vrstva elektrických nabíjecích stanic pro auta. Data pocházejí od openchargemap.org a jsou aktualizována 1x měsíčně. Souřadnicový systém je GCS WGS84. Počty a typy konektorů pro každou stanici jsou definovvány pomocí JSON zápisu v atributu Connections. Dataset nemusí obsahovat úplně všechny nabíjecí lokality. V případě že v datech nějaká lokalita chybí, můžete jí jednoduše a rychle doplnit na webu openchargemap.org/site.
plán rozvoje cyklistické dopravy v Praze - nadřazené, páteřní a hlavní trasy
Geologické jednotky (geotechnické typy) na území hl. m. Prahy v měřítku 1:25000
Výpočtová hluková mapa povrchové dopravy. Celková akustická situace. Denní doba (06:00-22:00) Hluková pásma po 5dB ve výšce 4 m. Stav v r. 2016. Pro IPR Praha zpracovala EKOLA group, spol, s.r.o. 2017.
Výpočtová hluková mapa povrchové dopravy. Celková akustická situace. Noční doba (22:00-06:00) Hluková pásma po 5dB ve výšce 4m. Stav v r. 2016. Pro IPR Praha zpracovala EKOLA group, spol, s.r.o. 2017.
Výpočtová hluková mapa automobilové dopravy v Praze pro denní a noční dobu- deskriptor Ld
Hluková pásma po 5 dB.
Hodnota DB_LO udává dolní hranici intervalu, hodnota DB_HI udává horní hranici intervalu.
Stav 2010
Výpočtová hluková mapa automobilové dopravy v Praze pro denní a noční dobu- deskriptor Ln
Hluková pásma po 5 dB.
Hodnota DB_LO udává dolní hranici intervalu, hodnota DB_HI udává horní hranici intervalu.
Stav 2010
Klimatické regiony vymezené podle Quitta (1971) zpracoval na základě pozorování klimatických prvků v období 1961–2000 ČHMÚ. Publikované v Atlas podnebí Česka, 2007.
Pohledové hrany svahů mají v působení krajiny důležitou roli zejména pro svou viditelnost a pohledovou exponovanost z mnoha míst ve městě. V pohledech na městskou krajinu se uplatňují formou kompozičně významných linií rozhraní pohledových plánů a horizontů ve vazbě na prahovou vzdálenost od stanoviště. Vrstva byla vytvořena v průběhu zpracování návrhu Metropolitního plánu a byla upravena pro pátou aktualizaci územně analytických podkladů.
Datová vrstva obsahuje bodovou reprezentaci plošné vrstvy hřbitovů, která součástí vrstev současného stavu využití území. Obsahem této vrstvy jsou podrobnější údaje o hřbitovech, jakými je jejich správce, kapacita nebo využívání pro pohřbívání. Zdrojem informací je vlastní sběr dat IPR Praha od správců hřbitovů a z veřejně přístupných zdrojů.
Obsahuje údaje o zařízeních podléhajících zák. č. 76 | 2002 Sb., o integrované prevenci, na území hl.m. Prahy. Informace o zařízení zahrnují název zařízení a provozovatele, kategorii dle uvedeného zákona, adresu umístění zařízení, název městské části, IČO provozovatele a údaje o získání integrovaného povolení (ano - v řízení). Stav (květen 2023)|
Kategorizace radonového indexu plochy na území hl. m. Prahy