Seznam příjemců dotací z národních zdrojů za aktuální fiskální rok (poskytovaných pouze ze státního rozpočtu ČR) obsahuje data za fiskální rok EU, který začíná kalendářně vždy 16. října „N-1“ a končí 15. října daného roku „N“. Data jsou zveřejněny na základě zákona 256/2000 Sb. o Státním zemědělském intervenčním fondu nejpozději do 7 dnů po vyplacení dotace příjemci a obsahují: datum nabytí právní moci rozhodnutí o poskytnutí dotace, identifikaci příjemce dotace, částku dotace a popis opatření, ke kterému se dotace vztahuje. Částky jsou uvedeny v Kč.
Publikační databáze Dun & Bradstreet Czech Republic obsahuje aktualizovaná data z desítek zdrojů. Údaje jsou zpracovávány ze tří hlavních oblastí: oficiální registry (např. obchodní rejstřík, živnostenský rejstřík, insolvenční rejstřík), šetření (např. informace od samotných firem-telefonáty, vyhledávání na webových stránkách, monitoring tisku), údaje od externích dodavatelů/partnerů (např. poskytovatelé pohledávek, poskytovatelé platebních informací). Dun & Bradstreet Czech Republic zpracovává údaje za všechny ekonomické subjekty vykonávající podnikatelskou, nebo obdobnou činnost, nebo za subjekty v přímém vztahu k podnikatelským subjektům v České republice a na Slovensku. Shromažďujeme a zpracováváme primárně údaje z veřejně dostupných zdrojů. Všechny zdroje jsou důvěryhodné a Dun & Bradstreet Czech Republic denně vynakládá obrovské úsilí na zajištění přesnosti a aktuálnosti shromažďovaných údajů. Toto zpracování dat je základním krokem pro aktuálnost a přesnost údajů v produktech Dun & Bradstreet Czech Republic. Naši zákazníci využívají data v našich produktech pro statistické, analytické účely, pro účely řízení úvěrového rizika, nebo pro účely předběžného výběru. Díky datům Dun & Bradstreet Czech Republic mají naši zákazníci (firmy, státní úřady, organizace a obce) neustálý přístup k aktuálním informacím a mohou se rozhodovat na základě správných údajů. Pomocí dat v našich produktech mohou zákazníci efektivně řídit svá rizika nad svými portfolii z řad svých klientů i potenciálních zákazníků. Mohou tak předcházet negativním událostem například v následujících oblastech: prevence nedobytných pohledávek, odhalování podvodů, předběžný výběr pro obchodní jednání, vymáhání pohledávek, aktualizace vlastních údajů klientů (např. údajů v CRM nebo ERP systémech klientů.) a pod.