Datová sada obsahuje data o poloze zrealizovaných městských stojanů na území Brna. Ke každému stojanu je přiložena fotografie z místa realizace. Městské stojany jsou ve správě jednotlivých MČ. Údaje o realizovaných stojanech jsou spravovány v gesci Odboru dopravy. Dále datová sada obsahuje stojany mimo správu města, a to zejména soukromých subjektů. Primárním datovým zdrojem pro ostatní stojany je datová sada OpenStreetMap. Stojany na kola jsou zobrazeny ve veřejné mapové aplikaci Cyklistická opatření nebo v interní aplikaci Cyklistická opatření interní. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Datová sada obsahující oblasti obrátkového stání od BKOM. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Datová sada obsahující oblasti stání K+R (Kiss and Ride). Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Vrstva zobrazující úseky placeného stání v oblastech rezidentního parkování na území města Brna. Úseky placeného stání jsou vyznačeny modrým vodorovným značením. V datové sadě jsou obsažena i historická data, proto je vhodné použít filtr dle atributů "platnost od" a "platnost do". Více informací na www.parkovanivbrne.cz. Tato data jsou součástí interního pasportního systému iSitInfo společnosti Brněnské komunikace, a.s. (BKOM). Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
Datová sada obsahující plošně znázorněné vjezdové oblasti a podoblasti v centru města Brna. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
English description below. Nehody s účastí chodců od roku 2010 na území města Brna. Každý řádek označuje jednoho účastníka z řad cyklistů a bližší specifika nehody. Pro vyfiltrování jednotlivých nehod je nutné použít sloupec ID, který odkazuje na unikátní id dopravní nehody. ID mohou být v datové sadě duplicitní z důvodu více zraněných chodců v rámci jedné události. Data jsou aktualizována 1x ročně a souřadný systém je S-JTSK / Krovak East North. Zdrojem dat je Policie ČR. Podrobnější informace najdete v dokumentaci zde.Pedestrians accidents starting from 2010. Each record represents a pedestrian and the detail of the accident. It is necessary to use the ID column to filter individual accidents. Data is updated annually, and coordinate system is S-JTSK / Krovak East North. The source of the data is the Police of the Czech Republic. More detailed documentation can be found here.
English description below. Datová sada obsahující vedení všech linek MHD na území města Brna z roku 2019. Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.Dataset consists of public transport lines in the city of Brno (2019). More detailed information are available in documentation. The coordinate system is GCS WGS84.
English description below. Bodová vrstva všech zastávek hromadné dopravy v Integrovaného dopravního systému Jihomoravského Kraje (IDS JMK). Zdrojem dat je elektronický jízdní řád ve formátu GTFS od společnosti KORDIS. Data jsou aktualizována 1x týdně. Souřadnicový systém je GCS WGS84. Podrobnou dokumentaci k jednotlivým atributům najdete zde: https://developers.google.com/transit/gtfs/reference#stopstxt. Point layer of all public transport stops of the Integrated transport system of South-Moravia Region (IDS JMK). The source for layer is the GTFS data published by the KORDIS transit company. The data is updated once a week. The coordinate system is GCS WGS84. Detailed documentation for attributes can be found here: https://developers.google.com/transit/gtfs/reference#stopstxt.
Zobrazení aktuálních pasportních dat BKOM (každodenní aktualizace) od roku 2019. Tato sada je součástí pasportního systému iSitInfo (veřejný i interní systém) společnosti Brněnské komunikace, a.s. (dále zkráceně BKOM). Data ze systému BKOM poskytuje MMB v plném rozsahu a od května 2019 jsou vybraná data v aktuálních denních exportech předávaná přes FTP BKOM. V současných aplikacích zobrazujeme sadu dopravního značení a uličních úseků. Tato sada obsahuje pasportní sadu LINSTS (zkr. LS). Polohová přesnost uličního grafu vychází z definované osy komunikace, která se v porovnání se Streetnet CEDA liší pravidly generování napojování na navazující úseky. Datový popis sady je v příloze. Ostrá data k nahlédnutí včetně číselníků lze interně poskytnout. Data lze prohlížet ve zmíněné veřejné verzi pasportu BKOM. Data jsou využívána jako referenční geometrie k zakreslování prvků vztahující se k zastoupení ulic (např. k zakreslování cykloopatření, definování údržby) a zjištění třídy a typu komunikace. Tato sada je zobrazena v interních mapových aplikacích LOW-CARB, Mapa dopravy a Cyklistická opatření (interní i veřejná). Podrobnější informace najdete v dokumentaci. Data jsou v souřadnicovém systému GCS WGS84.
English description below. Liniová vrstva všech silnic v Brně s hodnotou stoupání vozovky. Data obsahují všechny úseky silnic i s jejich maximální, minimální a průměrnou hodnotou sklonu v %. Data také obsahují informaci o délce úseků v metrech. Souřadnicový systém je GCS WGS84. Sklony byly vypočteny z digitálního modelu terénu z roku 2019. Pro detailnější informace kontaktujte data@brno.cz.Line layer of all roads in Brno with the value of the slope. The data contain all road sections with their maximum, minimum and average slope value in %. The data also contains information about the length of individual sections in meters. The coordinate system is GCS WGS84. The gradients were calculated from a digital terrain model from 2019. Source street line data is from Streetnet. For more information, please contact the Analytics and data Dept. - data@brno.cz.
English description below. Data zobrazují nehody na území města Brna od roku 2010. Záznamy pocházejí z dat Policie České republiky. Datová sada je aktualizovaná jednou ročně a je v souřadnicovém systému WGS 84. Bližší informace v přiloženém popisu.The data show accidents in the city of Brno since 2010. The records come from data from the Police of the Czech Republic. The data set is updated once a year and is in the WGS 84 coordinate system. More information in the attached description