Číselník veřejných rejstříků systému ARES ve formátu CSV
Obsahem je seznam IČO, pro které byla vytvořen Balík v datové sadě ARES - Výstup pro všechna IČO
Seznam IČO z veřejného rejstříku systému ARES
Obsahem je seznam IČO, pro které nastaly změny od vytvoření Balíku v datové sadě ARES - Výstup pro všechna IČO
Datová sada obsahuje údaje o dani silniční za konkrétní zdaňovací období zahrnující výši osvobození celkem, výši slev celkem a výši celkové daňové povinnosti. Datová sada obsahuje agregovaná data za celou Českou republiku.
Datová sada obsahuje údaje o dani z nemovitých věcí. Hodnoty jsou uváděné v tisících korun za zdaňovací období. Datová sada obsahuje agregovaná data za celou Českou republiku.
Datová sada obsahuje údaje o vybraných položkách z daňových přiznání k dani z příjmů fyzických osob zpracované za vybrané řádky daňových přiznání, a to z pohledu počtu nenulových položek a z pohledu výše jejich hodnot. Hodnoty jsou uváděné v miliónech korun za zdaňovací období. Datová sada obsahuje agregovaná data za celou Českou republiku.
Datová sada obsahuje údaje o příjmu fyzických osob dle výše základu daně za konkrétní zdaňovací období podle základu daně po odečtení ztráty. Datová sada obsahuje agregovaná data za celou Českou republiku.
Datová sada obsahuje údaje o vybraných položkách z daňových přiznání k dani z příjmů právnických osob zpracované za vybrané řádky daňových přiznání a za konkrétní zdaňovací období včetně počtu daňových přiznání. Hodnoty jsou uváděné v miliónech korun za zdaňovací období. Datová sada obsahuje agregovaná data za celou Českou republiku.
Datová sada obsahuje údaje o dani z příjmů právnických osob za konkrétní zdaňovací období zahrnující počet daňových přiznání a výši částek vybraných řádků daňového přiznání, a to v členění dle NACE. Datová sada obsahuje agregovaná data za celou Českou republiku.
Datová sada obsahuje údaje o dani z příjmů právnických osob za konkrétní zdaňovací období zahrnující počet daňových přiznání a výši částek vybraných řádků daňového přiznání, a to v členění dle výše základu daně. Hodnoty jsou uváděné v tisících Kč. Datová sada obsahuje agregovaná data za celou Českou republiku.
Datová sada obsahuje údaje o hodnotách předpisů celkových zaevidovaných daňových povinností na konkrétních druzích příjmů představující kumulovaný stav vždy k 31. 12. v příslušném roce. Datová sada obsahuje agregovaná data za jednotlivé orgány Finanční správy. (DP: 70, 570, 576, 676, 700, 701, 770, 72, 71, 771, 772, 775, 777, 773, 774, 776, 74, 240, 271, 272, 281, 282, 460)
DotInfo je informační systém, který umožňuje vyhledávání nad poskytovateli dotací a návratných finančních výpomocí ze státního rozpočtu ČR. Na základě zákona č. 484/2020 Sb. ze dne 27. 11. 2020, kterým se mění zákon č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla) dojde s účinností od 1. 1. 2022 k ukončení činnosti portálu DotInfo. Katalog obsahuje data shromážděná v systému DotInfo do 31. 12. 2021.
Datová sada obsahuje údaje o dani z přidané hodnoty za konkrétní zdaňovací období zahrnující výši základu daně u zdanitelných plnění a nároku na odpočet daně a výši daně celkem a počet daňových přiznání, a to v členění dle NACE. Datová sada obsahuje agregovaná data za celou Českou republiku.
• V tabulkách jsou uvedeny předpisy/výměry daně z elektřiny vztahující se k příslušnému zdaňovacímu období, tedy období, kdy
vznikla povinnost daň přiznat a zaplatit (nejčastěji v souvislosti s jejím dodáním konečnému spotřebiteli na daňovém území České
republiky).
• Konečným spotřebitelem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která není držitelem povolení k nabytí elektřiny bez daně;
konečným spotřebitelem není provozovatel distribuční soustavy ani provozovatel přenosové soustavy.
• Inkaso nekopíruje přesně v časové závislosti na splatnosti daně výši daně vyměřené za zdaňovací období. Za delší časové období
a s užitím časového posunu (splatnost) dává však toto srovnání poměrně dobrou informaci o úplnosti dat či o platební morálce
daňových subjektů.
• Pokud je u daňového přiznání zahájen postup k odstranění pochybností, nejsou data z tohoto daňového přiznání předepsána ve
zdrojové aplikaci, dokud není správcem daně vyměřeno a vydán platební výměr. Časová prodleva je v tomto případě různě dlouhá
a je odvislá od doby trvání postupu k odstranění pochybností. V případě dodatečných daňových přiznání nebo vyměření z moci
úřední je časová prodleva delší a odvíjí se od toho, kdy subjekt nebo správce daně zjistí, že povinnost daň přiznat a zaplatit je v
jiné výši, než ta, kterou subjekt přiznal v řádném daňovém přiznání. Z výše uvedených důvodů se již zveřejněná data o vyměřené
dani mohou průběžně měnit, neboť v rámci doplnění dat za další zdaňovací období budou již zveřejněná data v jednotlivých
obdobích za aktuální a předchozí kalendářní rok aktualizována.
• Lhůta pro podání daňového přiznání je v případě "ekologických daní" nejpozději do 25. dne po skončení zdaňovacího období, za
které se tato daň přiznává. Údaje jsou proto zveřejňovány zhruba po dvou měsících po skončení zdaňovacího období.
V tabulkách jsou uvedeny předpisy/výměry daně z elektřiny vztahující se k příslušnému zdaňovacímu období, tedy období, kdy
vznikla povinnost daň přiznat a zaplatit (nejčastěji v souvislosti s jejím dodáním konečnému spotřebiteli na daňovém území České
republiky).
• Konečným spotřebitelem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která není držitelem povolení k nabytí elektřiny bez daně;
konečným spotřebitelem není provozovatel distribuční soustavy ani provozovatel přenosové soustavy.
• Inkaso nekopíruje přesně v časové závislosti na splatnosti daně výši daně vyměřené za zdaňovací období. Za delší časové období
a s užitím časového posunu (splatnost) dává však toto srovnání poměrně dobrou informaci o úplnosti dat či o platební morálce
daňových subjektů.
• Pokud je u daňového přiznání zahájen postup k odstranění pochybností, nejsou data z tohoto daňového přiznání předepsána ve
zdrojové aplikaci, dokud není správcem daně vyměřeno a vydán platební výměr. Časová prodleva je v tomto případě různě dlouhá
a je odvislá od doby trvání postupu k odstranění pochybností. V případě dodatečných daňových přiznání nebo vyměření z moci
úřední je časová prodleva delší a odvíjí se od toho, kdy subjekt nebo správce daně zjistí, že povinnost daň přiznat a zaplatit je v
jiné výši, než ta, kterou subjekt přiznal v řádném daňovém přiznání. Z výše uvedených důvodů se již zveřejněná data o vyměřené
dani mohou průběžně měnit, neboť v rámci doplnění dat za další zdaňovací období budou již zveřejněná data v jednotlivých
obdobích za aktuální a předchozí kalendářní rok aktualizována.
• Lhůta pro podání daňového přiznání je v případě "ekologických daní" nejpozději do 25. dne po skončení zdaňovacího období, za
které se tato daň přiznává. Údaje jsou proto zveřejňovány zhruba po dvou měsících po skončení zdaňovacího období.
• V tabulkách jsou uvedeny předpisy/výměry daně z pevných paliv vztahující se k příslušnému zdaňovacímu období, tedy období, kdy vznikla
povinnost daň přiznat a zaplatit (nejčastěji v souvislosti s jejím dodáním konečnému spotřebiteli na daňovém území České republiky).
• Konečným spotřebitelem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která není držitelem povolení k nabytí pevných paliv bez daně.
• Inkaso nekopíruje přesně v časové závislosti na splatnosti daně výši daně vyměřené za zdaňovací období. Za delší časové období a s užitím
časového posunu (splatnost) dává však toto srovnání poměrně dobrou informaci o úplnosti dat či o platební morálce daňových subjektů.
• Pokud je u daňového přiznání zahájen postup k odstranění pochybností, nejsou data z tohoto daňového přiznání předepsána ve zdrojové
aplikaci, dokud není správcem daně vyměřeno a vydán platební výměr. Časová prodleva je v tomto případě různě dlouhá a je odvislá od doby
trvání postupu k odstranění pochybností. V případě dodatečných daňových přiznání nebo vyměření z moci úřední je časová prodleva delší a odvíjí
se od toho, kdy subjekt nebo správce daně zjistí, že povinnost daň přiznat a zaplatit je v jiné výši, než ta, kterou subjekt přiznal v řádném daňovém
přiznání. Z výše uvedených důvodů se již zveřejněná data o vyměřené dani mohou průběžně měnit, neboť v rámci doplnění dat za další zdaňovací
období budou již zveřejněná data v jednotlivých obdobích za aktuální a předchozí kalendářní rok aktualizována.
• Lhůta pro podání daňového přiznání je v případě "ekologických daní" nejpozději do 25. dne po skončení zdaňovacího období, za které se tato daň
přiznává. Údaje jsou proto zveřejňovány zhruba po dvou měsících po skončení zdaňovacího období.
Inkaso za rok 2023 - údaj z účtu státního rozpočtu 258 466 414
Předpis za rok 2023 = vyměřená daň - vratky 251 360 425
Inkaso za období 02/2023 - 01/2024 252 245 260
(posun vychází ze splatnosti daně 25 dní )
570100 - černé uhlí, brikety, bulety a podobná pevná paliva vyrobená z černého uhlí uvedená pod kódem nomenklatury 2701
570200 - hnědé uhlí, hnědouhelné brikety, též aglomerované hnědé uhlí kromě gagátu (černého jantaru) uvedené pod kódem nomenklatury 2702
570300 - Rašelina, včetně rašelinového steliva, též aglomerovaná
570400 - koks a polokoks z černého uhlí, hnědého uhlí nebo rašeliny, též aglomerovaný, retortové uhlí uvedené pod kódem nomenklatury 2704
570600 - ostatní uhlovodíky uvedené pod kódy nomenklatury 2706, pokud jsou určeny k použití, nabízeny k prodeji nebo používány pro výrobu tepla
570800 - ostatní uhlovodíky uvedené pod kódy nomenklatury 2708, pokud jsou určeny k použití, nabízeny k prodeji nebo používány pro výrobu tepla
571300 - ostatní uhlovodíky uvedené pod kódy nomenklatury 2713, pokud jsou určeny k použití, nabízeny k prodeji nebo používány pro výrobu tepla
571400 - ostatní uhlovodíky uvedené pod kódy nomenklatury 2714, pokud jsou určeny k použití, nabízeny k prodeji nebo používány pro výrobu tepla
571500 - ostatní uhlovodíky uvedené pod kódy nomenklatury 2715, pokud jsou určeny k použití, nabízeny k prodeji nebo používány pro výrobu tepla
• V tabulkách jsou uvedeny předpisy/výměry daně z pevných paliv vztahující se k příslušnému zdaňovacímu období, tedy období, kdy vznikla
povinnost daň přiznat a zaplatit (nejčastěji v souvislosti s jejím dodáním konečnému spotřebiteli na daňovém území České republiky).
• Konečným spotřebitelem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která není držitelem povolení k nabytí pevných paliv bez daně.
• Inkaso nekopíruje přesně v časové závislosti na splatnosti daně výši daně vyměřené za zdaňovací období. Za delší časové období a s užitím
časového posunu (splatnost) dává však toto srovnání poměrně dobrou informaci o úplnosti dat či o platební morálce daňových subjektů.
• Pokud je u daňového přiznání zahájen postup k odstranění pochybností, nejsou data z tohoto daňového přiznání předepsána ve zdrojové
aplikaci, dokud není správcem daně vyměřeno a vydán platební výměr. Časová prodleva je v tomto případě různě dlouhá a je odvislá od doby
trvání postupu k odstranění pochybností. V případě dodatečných daňových přiznání nebo vyměření z moci úřední je časová prodleva delší a odvíjí
se od toho, kdy subjekt nebo správce daně zjistí, že povinnost daň přiznat a zaplatit je v jiné výši, než ta, kterou subjekt přiznal v řádném daňovém
přiznání. Z výše uvedených důvodů se již zveřejněná data o vyměřené dani mohou průběžně měnit, neboť v rámci doplnění dat za další zdaňovací
období budou již zveřejněná data v jednotlivých obdobích za aktuální a předchozí kalendářní rok aktualizována.
• Lhůta pro podání daňového přiznání je v případě "ekologických daní" nejpozději do 25. dne po skončení zdaňovacího období, za které se tato daň
přiznává. Údaje jsou proto zveřejňovány zhruba po dvou měsících po skončení zdaňovacího období.
• V tabulkách jsou uvedeny předpisy/výměry daně ze zemního plynu a některých dalších plynů vztahující se k příslušnému zdaňovacímu období, tedy období, kdy vznikla povinnost daň přiznat a zaplatit (nejčastěji
v souvislosti s jejím dodáním konečnému spotřebiteli na daňovém území České republiky).
• Konečným spotřebitelem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která není držitelem povolení k nabytí plynu bez daně; konečným spotřebitelem není provozovatel distribuční soustavy, provozovatel přepravní
soustavy ani provozovatel podzemního zásobníku plynu.
• Inkaso nekopíruje přesně v časové závislosti na splatnosti daně výši daně vyměřené za zdaňovací období. Za delší časové období a s užitím časového posunu (splatnost) dává však toto srovnání poměrně dobrou
informaci o úplnosti dat či o platební morálce daňových subjektů.
• Pokud je u daňového přiznání zahájen postup k odstranění pochybností, nejsou data z tohoto daňového přiznání předepsána ve zdrojové aplikaci, dokud není správcem daně vyměřeno a vydán platební výměr.
Časová prodleva je v tomto případě různě dlouhá a je odvislá od doby trvání postupu k odstranění pochybností. V případě dodatečných daňových přiznání nebo vyměření z moci úřední je časová prodleva delší a
odvíjí se od toho, kdy subjekt nebo správce daně zjistí, že povinnost daň přiznat a zaplatit je v jiné výši, než ta, kterou subjekt přiznal v řádném daňovém přiznání. Z výše uvedených důvodů se již zveřejněná data o
vyměřené dani mohou průběžně měnit, neboť v rámci doplnění dat za další zdaňovací období budou již zveřejněná data v jednotlivých obdobích za aktuální a předchozí kalendářní rok aktualizována.
• Lhůta pro podání daňového přiznání je v případě "ekologických daní" nejpozději do 25. dne po skončení zdaňovacího období, za které se tato daň přiznává. Údaje jsou proto zveřejňovány zhruba po dvou
měsících po skončení zdaňovacího období.
• V tabulkách jsou uvedeny předpisy/výměry daně ze zemního plynu a některých dalších plynů vztahující se k příslušnému zdaňovacímu období, tedy období, kdy vznikla povinnost daň přiznat a zaplatit (nejčastěji
v souvislosti s jejím dodáním konečnému spotřebiteli na daňovém území České republiky).
• Konečným spotřebitelem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která není držitelem povolení k nabytí plynu bez daně; konečným spotřebitelem není provozovatel distribuční soustavy, provozovatel přepravní
soustavy ani provozovatel podzemního zásobníku plynu.
• Inkaso nekopíruje přesně v časové závislosti na splatnosti daně výši daně vyměřené za zdaňovací období. Za delší časové období a s užitím časového posunu (splatnost) dává však toto srovnání poměrně dobrou
informaci o úplnosti dat či o platební morálce daňových subjektů.
• Pokud je u daňového přiznání zahájen postup k odstranění pochybností, nejsou data z tohoto daňového přiznání předepsána ve zdrojové aplikaci, dokud není správcem daně vyměřeno a vydán platební výměr.
Časová prodleva je v tomto případě různě dlouhá a je odvislá od doby trvání postupu k odstranění pochybností. V případě dodatečných daňových přiznání nebo vyměření z moci úřední je časová prodleva delší a
odvíjí se od toho, kdy subjekt nebo správce daně zjistí, že povinnost daň přiznat a zaplatit je v jiné výši, než ta, kterou subjekt přiznal v řádném daňovém přiznání. Z výše uvedených důvodů se již zveřejněná data o
vyměřené dani mohou průběžně měnit, neboť v rámci doplnění dat za další zdaňovací období budou již zveřejněná data v jednotlivých obdobích za aktuální a předchozí kalendářní rok aktualizována.
• Lhůta pro podání daňového přiznání je v případě "ekologických daní" nejpozději do 25. dne po skončení zdaňovacího období, za které se tato daň přiznává. Údaje jsou proto zveřejňovány zhruba po dvou
měsících po skončení zdaňovacího období.
570501 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2705 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro pohon motorů nebo pro jiné účely s výjimkou plynu uvedeného v § 4 písm. b) a c) části čtyřicáté
páté zákona č. 261/2007 Sb., o stabilizaci veřejných rozpočtů
570502 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2705 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro výrobu tepla bez ohledu na způsob spotřeby tepla (dále jen „výroba tepla“)
570503 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2705 určený k použití, nabízený k prodeji, nebo používaný:
a) pro stacionární motory,
b) v souvislosti s provozy a stroji používanými při stavbách, stavebně inženýrských pracích a veřejných pracích, nebo
c) pro vozidla určená k používání mimo veřejné cesty nebo pro vozidla, která nejsou schválená k používání převážně na veřejných silnicích
571114 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 21 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro pohon motorů nebo pro jiné účely s výjimkou plynu uvedeného v § 4 písm. b) a c) části
čtyřicáté páté zákona č. 261/2007 Sb., o stabilizaci veřejných rozpočtů (se sazbou platnou v období od 1. ledna 2018 do 31. prosince 2019)
571115 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 11 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro pohon motorů nebo pro jiné účely s výjimkou plynu uvedeného v § 4 písm. b) a c) části
čtyřicáté páté zákona č. 261/2007, o stabilizaci veřejných rozpočtů (se sazbou platnou v období od 1... ledna 2020)
571116 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 11 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro výrobu tepla bez ohledu na způsob spotřeby tepla (dále jen „výroba tepla“)
571117 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 11 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný:
a) pro stacionární motory,
b) v souvislosti s provozy a stroji používanými při stavbách, stavebně inženýrských pracích a veřejných pracích, nebo
c) pro vozidla určená k používání mimo veřejné cesty nebo pro vozidla, která nejsou schválená k používání převážně na veřejných silnicích
571122 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 21 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro pohon motorů nebo pro jiné účely s výjimkou plynu uvedeného v § 4 písm. b) a c) části
čtyřicáté páté zákona č. 261/2007 Sb., o stabilizaci veřejných rozpočtů
(se sazbou platnou v období od 1. ledna 2012 do 31. prosince 2014)
571124 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 21 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro pohon motorů nebo pro jiné účely s výjimkou plynu uvedeného v § 4 písm. b) a c) části
čtyřicáté páté zákona č. 261/2007 Sb., o stabilizaci veřejných rozpočtů používaný pro pohon motorů nebo pro jiné účely s výjimkou plynu uvedeného v § 4 písm. b) a c) části čtyřicáté páté zákona č. 261/2007
Sb., o stabilizaci veřejných rozpočtů (se sazbou platnou v období od 1. ledna 2018 do 31. prosince 2019)
571125 - Plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 21 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro pohon motorů nebo pro jiné účely s výjimkou plynu uvedeného v § 4 písm. b) a c) části
čtyřicáté páté zákona č. 261/2007, o stabilizaci veřejných rozpočtů (se sazbou platnou v období od 1... ledna 2020)
571126 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 21 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro výrobu tepla bez ohledu na způsob spotřeby tepla (dále jen „výroba tepla“)
571127 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 21 určený k použití, nabízený k prodeji, nebo používaný:
a) pro stacionární motory,
b) v souvislosti s provozy a stroji používanými při stavbách, stavebně inženýrských pracích a veřejných pracích, nebo
c) pro vozidla určená k používání mimo veřejné cesty nebo pro vozidla, která nejsou schválená k používání převážně na veřejných silnicích
571131 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 29 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro pohon motorů nebo pro jiné účely s výjimkou plynu uvedeného v § 4 písm. b) a c) části
čtyřicáté páté zákona č. 261/2007 Sb., o stabilizaci veřejných rozpočtů
571132 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 29 určený k použití, nabízený k prodeji nebo používaný pro výrobu tepla bez ohledu na způsob spotřeby tepla (dále jen „výroba tepla“)
571133 - plyn uvedený pod kódem nomenklatury 2711 29 určený k použití, nabízený k prodeji, nebo používaný:
a) pro stacionární motory,
b) v souvislosti s provozy a stroji používanými při stavbách, stavebně inženýrských pracích a veřejných pracích, nebo
c) pro vozidla určená k používání mimo veřejné cesty nebo pro vozidla, která nejsou schválená k používání převážně na veřejných silnicích
• V tabulkách jsou uvedeny předpisy/výměry daně ze zemního plynu a některých dalších plynů vztahující se k příslušnému zdaňovacímu období, tedy období, kdy vznikla povinnost daň přiznat a zaplatit (nejčastěji
v souvislosti s jejím dodáním konečnému spotřebiteli na daňovém území České republiky).
• Konečným spotřebitelem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která není držitelem povolení k nabytí plynu bez daně; konečným spotřebitelem není provozovatel distribuční soustavy, provozovatel přepravní
soustavy ani provozovatel podzemního zásobníku plynu.
• Inkaso nekopíruje přesně v časové závislosti na splatnosti daně výši daně vyměřené za zdaňovací období. Za delší časové období a s užitím časového posunu (splatnost) dává však toto srovnání poměrně dobrou
informaci o úplnosti dat či o platební morálce daňových subjektů.
• Pokud je u daňového přiznání zahájen postup k odstranění pochybností, nejsou data z tohoto daňového přiznání předepsána ve zdrojové aplikaci, dokud není správcem daně vyměřeno a vydán platební výměr.
Časová prodleva je v tomto případě různě dlouhá a je odvislá od doby trvání postupu k odstranění pochybností. V případě dodatečných daňových přiznání nebo vyměření z moci úřední je časová prodleva delší a
odvíjí se od toho, kdy subjekt nebo správce daně zjistí, že povinnost daň přiznat a zaplatit je v jiné výši, než ta, kterou subjekt přiznal v řádném daňovém přiznání. Z výše uvedených důvodů se již zveřejněná data o
vyměřené dani mohou průběžně měnit, neboť v rámci doplnění dat za další zdaňovací období budou již zveřejněná data v jednotlivých obdobích za aktuální a předchozí kalendářní rok aktualizována.
• Lhůta pro podání daňového přiznání je v případě "ekologických daní" nejpozději do 25. dne po skončení zdaňovacího období, za které se tato daň přiznává. Údaje jsou proto zveřejňovány zhruba po dvou
měsících po skončení zdaňovacího období.
Datová sada obsahuje údaje o evidenčním počtu zaměstnancům ve služebním a pracovním poměru. Evidenční počet zaměstnanců uvádí stav fyzických osob k poslednímu dni daného roku bez ohledu sjednané délky úvazku, tedy bez ohledu stanovené plné nebo zkrácené pracovní doby. Evidenční počet zaměstnanců zahrnuje zaměstnance zařazené na systemizovaných služebních místech ve služebním poměru nebo v pracovním poměru vykonávající správní činnosti podle § 5 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „ZSS“), kteří jsou přijati na dobu určitou podle pracovněprávních předpisů (§ 178 ZSS), a to například jako zástup za státního zaměstnance na mateřské nebo rodičovské dovolené a zaměstnance zařazené na systemizovaných pracovních místech v pracovním poměru. Do evidenčního počtu zaměstnanců se nezahrnují zaměstnanci na mateřské a rodičovské dovolené, zaměstnanci uvolnění k výkonu veřejné funkce, zaměstnanci pracující na základě dohod o provedení práce a dohod o pracovní činnosti, atd. Datová sada obsahuje data v členění podle jednotlivých orgánů Finanční správy.